خبرگزاری کار ایران

بازدید مسعود اسفندیار از کارخانه شیراز شرکت نفت پاسارگاد و دیدار با مدیرعامل پالایشگاه شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۹۰۳

مسعود اسفندیار، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد در دیدار با مدیرعامل پالایشگاه شیراز بر گسترش تعاملات دوجانبه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت پاسارگاد ، دکتر اسفندیار در سفر اخیر خود به شیراز و پیش از حضور در کارخانه قیرسازی شیراز نفت پاسارگاد با مهندس حمیدرضا دهقان، مدیرعامل پالایشگاه شیراز دیدار و گفتگو کرد .

در این گفتگو که با محور افزایش تعاملات و همکاری های مشترک طرفین صورت گرفت، دکتر اسفندیار با بیان این موضوع که مدیریت جدید شرکت نفت پاسارگاد تمایل به همکاری هرچه بیشتر با پالایشگاه دارد، ازمهندس دهقان خواست فصل تازه این تعاملات را به فال نیک گرفته و با پشت سر گذاشتن موانع پیشین با همکاری هرچه بیشتر برای توسعه و افزایش تولید گام برداریم. دهقان نیز با استقبال از پیشنهاد گسترش همکاری با نفت پاسارگاد ابراز امیدواری کرد رویکردهای جدید مدیریتی در شرکت نفت پاسارگاد نویدبخش تعاملات هرچه بیشتر برای پیشبرد اهداف مشترک باشد.

دکتر اسفندیار سپس به همراه جمعی از معاونین و مدیران شرکت نفت پاسارگاد، از بخش‌های مختلف کارخانه شیراز بازدید کرد و در جریان تولید انواع گریدهای قیر در این کارخانه قرار گرفت.

وی همچنین  در یک جلسه صمیمی با کارکنان و کارگران این واحد صنعتی به گفتگو با آنها پرداخت. اسفندیار نیز در این گفتگوها که بیشتر به بیان مسائل و چالش‌های کارگران گذشت، مشکلات مطرح شده از جانب کارکنان را به سرپرست  منابع انسانی ارجاع داده و دستور پیگیری و رسیدگی سریع را صادر کرد.

مسعود اسفندیار همچنین در بخش دیگری از سفر به شیراز با رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز به دیدار و گفتگو پرداخت. این دیدار با هدف همکاری‌ میان شرکت نفت پاسارگاد و شهرداری شیراز انجام شد و طی آن  مهندس نعمت‌اللهی و دکتر اسفندیار با بررسی امکان همکاری‌های مشترک برای پیشبرد پروژهای شهرداری شیراز به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز