خبرگزاری کار ایران

دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با مسعود اسفندیار

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۸۸۹

سید فرزاد نجات نیا معاون وزیر راه و شهرسازی در دیدار با مسعود اسفندیار و مدیران شرکت نفت پاسارگاد در راستای همکاری متقابل قول همکاری داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد ، در این جلسه که جمعی از مدیران و معاونین شرکت نیز در آن حضور داشتند، معاون امور حقوقی مجلس وزارت راه و شهرسازی بر همکاری هرچه بیشتر و افزایش تعاملات با نفت پاسارگاد تاکید کرد.

همچنین در این جلسه ظرفیتها و پتانسیل شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده قیر در کشور و اصلی ترین تامین کننده قیر مورد نیاز پروژهای راه وشهرسازی معرفی شد و با اعلام آمادگی جهت تحویل انواع مختلف قیر در محل کارخانه ششگانه نفت پاسارگاد بر این موضوع که یکی از مزیت‌های اصلی پاسارگاد نسبت به رقبا است تاکید شد.

دکتر فرزاد نجات نیا معاون وزیر راه وشهرسازی در این جلسه ضمن قدردانی از همکاری‌های پیشین نفت پاسارگاد با وزارت راه و تامین قیر مورد نیاز، تمایل این وزارتخانه را در جهت افزایش سطح همکاری با نفت پاسارگاد ابراز نمود و اعلام کرد وزارت راه و شهرسازی بیش از آن که در قانون بودجه قید شده نیاز به قیر دارد و این کالا به عنوان اصلی ترین و مهم ترین نیاز وزات راه و شهرسازی است. وی همچنین بیان کرد در صورت اجرای به موقع پروژها و افزایش تعاملات با بهبود وضعیت راههای کشور شاهد کاهش میزان تصادف و آمار فوت ناشی از ایرادات جاده ای خواهیم بود.

معاون وزیر راه وشهرساز ی تاکید کرد که این وزارت خانه تمام تلاش خود را جهت پرداخت مطالبات شرکتهای تولید قیر در دستور کار قرار داده است و با ایجاد مسیرهای قانونی این مهم را انجام خواهد داد.

 دکتر مسعود اسفندیار نیز ضمن تشکر از حضور آقای دکتر نجات نیا در جلسه و دیدار با معاونین نفت پاسارگاد ابراز امیدواری کرد که این جلسات و مذاکرات موجوب افزایش سطح همکاری شود و شاهد رونق همکاری شرکت نفت پاسارگاد با وزارت راه و شهرسازی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز