خبرگزاری کار ایران

ارتقاء 3 پله‌ای پتروشیمی جم در ارزیابی 100 شرکت برتر ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۶۲۹

شرکت پتروشیمی جم با کسب جایگاه 24 در بین 100 شرکت برتر اول ایران توانست جایگاه خود را به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های پتروشیمی ایران ارتقاء داده و توانایی انسجام سازمانی و کار تیمی را در قالب اعداد و ارقام اثبات نماید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ در ارزیابی 100 شرکت برتر ایران (IMI100) که هر ساله (بر اساس اطلاعات سال مالی 1399) توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود فهرست 500 شرکت برتر را در سال 1400منتشر کرد. در این ارزیابی شرکت پتروشیمی جم توانست در میان 100 شرکت برتر اول، جایگاه بیست و چهارم و در بین شرکت‌های پتروشیمی رتبه دوم را به دست آورد و با 3 پله صعود در جایگاهی بالاتر از سایر رقبای خود قرار گیرد.

این در حالی است که مشکلات خرد و کلان صنعت پتروشیمی در سال 1399 از جمله کاهش قیمت نفت، شیوع جهانی پاندمی کرونا و در نتیجه رکود تولید صنایع پایین دست داخل، رکود تولیدات بین‌المللی و کاهش قیمت‌های جهانی، بسته شدن مرزها، افزایش هزینه‌های حمل و لجستیک و از طرفی مشکلات تصاعدی تحریم به ویژه در حوزه تامین و فروش و بسیاری از چالش‌ها و مشکلات داخلی و خارجی دیگر، بحران‌هایی را برای این صنعت راهبردی کشور ایجاد کرده که با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مناسب و تشکیل اتاق فکر مدیریت بحران و همچنین با درایت و همت مدیران و کارکنان متعهد ضمن غلبه نسبی بر مشکلات، با رکورد فروش به ارزش ۳۱ هزار میلیارد تومان و با افزایش ۱۰۰ درصدی (ریالی) نسبت به سال قبل خود، رتبه 24 را کسب کند. 

محمد حسین پاشنه طلا، معاون برنامه ریزی شرکت پتروشیمی جم ضمن تبریک این موفقیت به سهامداران این شرکت اعلام کرد: با وجود مسائل و موانع ذاتی و عارضی این صنعت و چالش‌هایی که به طور مستمر در محیط کسب و کار وجود دارد، شرکت پتروشیمی جم در سال 1400 نیز عملکرد مناسبی داشته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری فروش کل گروه بیش از 400 هزار میلیارد ریال و به عبارتی 32 درصد افزایش نسبت به سال 99 را محقق نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز