خبرگزاری کار ایران

امین الله رشیدی در تهران کنسرت می دهد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۵۶

کنسرت «عشاق»، به سرپرستی جمشید آقایی و خوانندگی امین‌الله رشیدی و محمدرضا دلشادی، ششم اسفند ماه ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

گروه «عشاق» به سرپرستی جمشید آقایی و خوانندگی امین‌الله رشیدی و محمدرضا دلشادی، ۶ اسفند در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ در این کنسرت، گروه عشاق متشکل از مرتضی خیام زاده(تار)، کامیار محبت(تنبک)، محمدرضا رجبی(دف و دایره)، بهنام خباز نظری، محمدرضا جلیلی، سارا مداح، امیرحسین طائی(ویولن)، عباس وحیدی فر(عود)، مسعود فیروزی نژاد(ویلنسل)، رسول آقایی، ویدرام و افسانه رشیدی(همخوان)، در دو بخش روی صحنه می‌روند.

بخش اول این اجرا با نمایش نماهنگی به نام دریا آغاز می‌شود و در ادامه قطعات تمنا، مهرویان، آخرین قربانی، فراموشی، یاد تو و کوی رضا اجرا می‌شود در بخش دوم نیز قطعاتی به نام های وطن، جان جهان، جدایی، نغمه شادی و افسانه توسط گروه عشاق نواخته می‌شود.

امین‌الله رشیدی خواننده شهیر موسیقی کلاسیک ایرانی زادهٔ چهارم اردیبهشت ۱۳۰۴ در شهر راوند کاشان است. آهنگسازی و خوانندگی رشیدی در رادیو تهران از سال ۱۳۲۷ خورشیدی آغاز و تا پایان سال ۱۳۴۴ به طور پیوسته ادامه داشته و در این مدت بیش از ۱۲۰ آهنگ ساخته است.

شیوه رشیدی در خوانندگی و آهنگسازی، مرز میان سنت و نوگرایی می‌باشد؛ به قول خودش حد وسط را انتخاب کرده است.

او می‌گوید: اگر این میانه‌روی و اعتدال در تمام امور دنیا جاری بود، چهره جهان و زندگی خیلی زیباتر و مطبوع‌تر از آن چه تا کنون هست، می‌بود.

جمشید دلشادی نیز موسیقی را از سال ۱۳۷۴ با نواختن ساز نی و سپس تار شروع کرد و در ادامه آواز را نزد هادی شهبازی فراگرفت. وی دوره صدا سازی را نزد محسن رضایی تکمیل نمود. وی تاکنون تاکنون سه آلبوم به نام های " رویان "، " نغمه شادی " و آسمان گریه منتشر شده است.

کنسرت «عشاق» ششم اسفند ماه ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز