خبرگزاری کار ایران

آثاری از بزرگان موسیقی ایران در نیاوران

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۸۳

فرهنگسرای نیاوران(سه شنبه ۳۰دی ماه) میزبان کنسرت گروه موسیقی برف به سرپرستی محمدرضا امیر قاسمی آهنگساز و نوازنده پیانو خواهد بود.

محمد رضا امیر قاسمی آهنگساز و نوازنده پیانو قرار است در کنسرت پیش روی خود آثاری از استاتید بنام موسیقی ایرانی همچون ابوالحسن صبا، همایون خرم، مجید وفادار، محمد سریر و انوشیروان روحانی را اجرا کند. قاسمی به همراه گروه برف همچنین بنا دارد تعدادی از اثاری آیرانی خود را برای علاقمندان بنوازد.

به گزارش ایلنا؛ امیرقاسمی متولی ۱۳۵۸ در تهران موسیقی را از کودکی با ساز پیانو نزد سپیده انکشانی آغاز کرد و سپس از محضر انوشیروان روحانی بهره جست. وی مبانی اهنگسازی را نزد فرهاد فخرالدینی گذراند و طی شش سال آموزش هارمونی و کنترپوان، فرم و همچنین تلفیق شعر و موسیقی را آموخت. قاسمی بعداز تکمیل آموخته‌های خود در رشته موسیقی در دانشگاه‌های سوره و هنر زیر نظر اساتید وارطان ساهاکیان واحمد پژمان، اقدام به برگزاری چندین کنسرت در تالار وحدت و فرهنگسرای نیاوران به عنوان رهبر ارکس‌تر و نوازنده پیانو(کلاسیک و ایرانی) نمود. از وی تاکنون دومجموعه به نامهای «نقشی از زندگی» و «بیگانه نواز» منتشر شده است و مجموعه «رویای زمستان» در دست انتشار است.

در این کنسرت سحاب تربتی و روزبه زرعی با نواختن سازهای کوبه‌ای؛ قاسمی را همراهی می‌کنند.

کنسرت گروه برف ۳۰دی ماه ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود و علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۰۳۶۳۱ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز