خبرگزاری کار ایران

شهرام شکوهی، امیر ارجینی و میلاد ترابی؛ کارشناسان هزار صدای موسیقی

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۵۲

دور جدید برنامه هزارصدای موسیقی ساعت ۱۷روز شنبه ۱۳ دی در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

در دور جدید برنامه هزارصدای موسیقی که دومین برنامه از سری جدید در فرهنگسرای نیاوران است، شهرام شکوهی به عنوان کارشناس خوانندگی، میلاد ترابی به عنوان کارشناس آهنگسازی و تنظیم و امیر ارجینی به عنوان کارشناس ترانه و کلام به بررسی و تحلیل آثار خوانندگان جوان می‌پردازند و در پایان نفرات برگزیده را معرفی می‌کنند. همچنین در کنار انتخاب خواننده برتر توسط کارشناسان، نفرات برگزیده با انتخاب مردمی از طریق سامانه پیامکی برگزیده و معرفی می‌شوند.

به گزارش ایلنا؛ درکنار بخش مسابقه، اکبر آزاد، ترانه‌سرا و آهنگساز پیشکسوت و شناخته شده موسیقی با آثاری چون «آسیمه سر»، «بغض»، «آی آدمای مهربون»(آهنگسازی)، به‌عنوان خواننده مهمان، قطعاتی از ساخته‌های خود را با نوازندگی پسرش حامد آزاد اجرا می‌شود. این بخش به مناسبت سالگرد تولد این استاد باسابقه درنظر گرفته شده است.

این برنامه همچنین بخش های جنبی دیگری هم دارد که تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان موسیقی و معرفی آلبوم‌های منتشره از آن جمله است.

هزار صدا برنامه‌ای برای کشف و معرفی استعدادهای موسیقی است که در دو بخش موسیقی پاپ و موسیقی اصیل ایرانی، به ترتیب دومین و چهارمین شنبه هر ماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و مدیریت و اجرای آن به عهده آرش نصیری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز