خبرگزاری کار ایران

ارکستر سمفونیک آیسو جایگزین ارکسترهای ملی و سمفونیک تهران

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۰۷۴

قطعاتی که در کنسرت ارکستر سمفونیک آیسو اجرا می‌شود؛ شامل: سمفونی شماره پنج فرانس شوبرت، اورتور آرایشگر شهر سویل اثر جیاکیمو روسینی و مولداویا از پوئم سمفونی سرزمین پدری اثر بدریش اسمتانا می‌شود.

کنسرت ارکستر سمفونیک آیسو به رهبری مازیار یونسی و اجرای قطعاتی از جیاکیمو روسینی، فرانتش شوبرت و بدریش اسمتانا؛ ۸ دى، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ این کنسرت با رهبری مازیار یونسی و با حضور فرمهر بیگلو به عنوان کنسرت مایستر، برگزار می‌شود. قطعاتی که در کنسرت ارکستر سمفونیک آیسو اجرا خواهد شد؛ شامل: سمفونی شماره پنج فرانس شوبرت، اورتور آرایشگر شهر سویل اثر جیاکیمو روسینی و مولداویا از پوئم سمفونی سرزمین پدری اثر بدریش اسمتانا می‌شود.

مازیار یونسی(رهبر ارکستر سمفونیک آیسو) معتقد است: مولداویا یکی از پرشورترین و باشکوهترین آثار موسیقی رمانتیک، اثر آهنگساز اروپایی اهل چک، بدریش اسمتانا است که ارکستر سمفونیک آیسو با گردآوری تمامی ۶۰ نوازنده موردنیاز این اثر آن را برای شنوندگان به معرض اجرا می‌گذارد.

در خلا ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی، کنسرت ارکستر سمفونیک آیسو در بخش خصوصی طراحی و اجرایی شده که در نوع خود اتفاق ویژه‌ای است.

تعدادی از نوازندگان سابق ارکستر سمونیک تهران و ارکستر ملی به ارکستر آیسو اضافه شده‌اند تا ارکستر آیسو با ترکیب کاملتری روی صحنه برود.

ارکستر سمفونیک آیسو فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ تحت مدیریت هنری کریستین شولتز، مدیر ارکستر سمفونیک وین و رهبر ارکستر، آغاز کرد.

مدیر هنری و رهبر اصلی ارکستر آیسو، کریستین شولز که درحال حاضر مدیر ارکستر سمفونیک وین هم هست و سال‌هاست در مسند نوازنده ویولنسل این ارکستر مشغول به نوازندگی است؛ در نبود خود، وظیفه مدیریت ارکستر و رهبری آن را برعهده مازیار یونسی قرار داده است.

این ارکستر در طی سال تمرین‌های مداومی زیرنظر کریستین شولز دارد و این برنامه هم تحت نظارت شولز تمرین شده و به مرحله اجرا رسیده است.

کنسرت ارکستر سمفونیک آیسو؛ با رهبری مازیار یونسی و اجرای قطعاتی از جیاکیمو روسینی، فرانتش شوبرت و بدریش اسمتانا؛ ۸ دى، ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان با مراجعه به سایت تیوالwww. tiwall. comمی‌توانند برای خرید بلیت اقدام کنند.

طرح بهای بلیت به شرح زیر است:

همکف ردیف ۴ الی ۱۱:۶۵. ۰۰۰ تومان
همکف ردیف ۱۲ الی ۲۰:۵۵. ۰۰۰ تومان
بالکن اول: ۴۵‍. ۰۰۰ تومان
بالکن دوم: ۳۵.۰۰۰ تومان
بالکن سوم: ۳۰.۰۰۰ تومان.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز