خبرگزاری کار ایران

تماشای «ماهی و گربه» در عکس‌های شاهین آزما

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۹۳۲

عکس‌های شاهین آزما از فیلم «ماهی و گربه» همزمان با اکران عمومی این فیلم در قالب سینمای هنر و تجربه، در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه عکس‌های شاهین آزما از فیلم «ماهی و گربه» ساخته شهرام مکری دوشنبه ۱۴ مهرماه در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ این نمایشگاه به مناسبت اولین اکران عمومی فیلم «ماهی و گربه» اثر شهرام مکری در ایران برگزار می‌شود و تاثیر شخصی و برداشت آزاد شاهین آزما از این فیلم را به نمایش می‌گذارد و به فضای اثیری و اکسپرسیونیسم جاری در فیلم که در تاریخ سینمای ایران کمتر با آن مواجه بوده، وفادار بوده است.

در این نمایشگاه ۱۴ عکس در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ و ۳۲ عکس کوچک از فیلم «ماهی و گربه» و پشت صحنه آن که در سال ۱۳۹۱ ثبت شده است، به نمایش در می‌آید. بیشتر عکس‌های این نمایشگاه، تاکنون در معرض دید عموم قرار نگرفته است.

شاهین آزما در توضیح فضای این نمایشگاه می‌گوید: فضایی سورئال و خاص که ناشی از مهندسی فکری و خلاقیت شهرام مکری است، بر فیلم حاکم بود که طبیعتا در فضای این عکس‌ها هم به چشم می‌خورد. فرصت کار کردن در کنار چنین کارگردان خلاقی، غنیمتی بود که حاصل‌اش را در نمایشگاه «ماهی و گربه» به نمایش می‌گذارم.

شاهین آزما متولد ۱۰ مهرماه سال ۱۳۶۴ در تهران و فارغ التحصیل رشته طراحی صنعتی از دانشگاه هنر و معماری تهران است.

نمایشگاه عکس‌های شاهین آزما با عنوان «ماهی و گربه» از ۱۴ تا ۱۸ مهرماه در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۳ تا ۲۰ به نشانی خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز