خبرگزاری کار ایران

تاکید هیات مدیره خانه موسیقی بر ضرورت ساماندهی نظام آموزش موسیقی در فرهنگسرا‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۵۶

در جلسه اعضای هیات مدیره خانه موسیقی و معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر ضرورت ساماندهی نظام آموزش موسیقی در فرهنگسرا‌ها تاکید شد.

اعضای هیات مدیره خانه موسیقی در نشست مشترک با معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر ضرورت بازنگری و ساماندهی نظام آموزش موسیقی در فرهنگسراهای پایتخت تاکید کردند و این اقدام را گامی در راستای ارتقای آموزش موسیقی دانستند.

به گزارش ایلنا؛ حمیدرضا نوربخش مدیر عامل و زیدالله طلوعی، تقی ضرابی و نصرالله ناصح‌پور اعضای هیات مدیره خانه موسیقی در نشستی صمیمانه با امیر عبدالحسینی به بحثو گفت‌وگو درباره فعالیت‎های سازمان در حوزه موسیقی، چگونگی تعامل خانه موسیقی با سازمان فرهنگی هنری در حوزه آموزش و تولید آثار موسیقایی و چالش‌ها و مشکلات پیش رو پرداختند.

در این نشست عبدالحسینی با تشریح برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در زمینه آموزش و تولید آثار موسیقایی، بر رویکرد حرفه‌ای سازمان در آموزش موسیقی تاکید کرد. وی با اشاره به بازنگری و ساماندهی نظام آموزش موسیقی در فرهنگسرا‌ها افزود: دوره‌های آموزشی تخصصی موسیقی پس از اصلاح، ساماندهی وضعیت و البته با نگاه حرفه‌ای، رویکرد پژوهشی و نگرش تکمیلی به حوزه آموزش بازطراحی و اجرا می‌شود.

اعضای هیات مدیره خانه موسیقی هم در این جلسه با ابراز رضایت از بازنگری و ساماندهی نظام آموزش موسیقی در فرهنگسراهای پایتخت، این اقدام را گامی در راستای ارتقای آموزش موسیقی دانستند و بر ضرورت انجام این طرح تاکید کردند. در این جلسه مقرر شد در این بازنگری خانه موسیقی با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در زمینه تقویت و ارتقای فعالیت‌های آموزشی همکاری داشته باشد.

بررسی برنامه‌های مشترک خانه موسیقی و سازمان فرهنگی هنری در زمینه تولید و اجرای آثار موسیقایی و افزایش برگزاری نشست‌ها دوجانبه برای تعامل و همکاری بیشتر این دو نهاد هم در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه مشترک اعضای هیات مدیره خانه موسیقی و معاون هنری سازمان فرهنگی شهرداری تهران به میزبانی سازمان و صرف افطار برگزار شد و در آن بابک ربوخه مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری هم حضور داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز