خبرگزاری کار ایران

فروش ۶۰درصدی آثار نمایشگاه " ورسوس " در روز نخست

کد خبر : ۱۷۴۳۴۴

تمام مبالغ دریافت شده از فروش تابلوهای این سالانه صد درصد به هنرمندان اهداء می‌شود و مسئولان و حامیان برگزاری این سالانه هیچ سهمی از فروش آثار ندارند.

همزمان با افتتاح نخستین سالانه هنرهای تجسمی " ورسوس " بیش از شصت درصد آثار این نمایشگاه در روز نخست نمایش آن به فروش رسید.

به گزارش ایلنا، این سالانه عصر روز جمعه شانزدهم(۱۶ خردادماه) با حمایت شرکت عالی‌فرد و حضور جمعی از هنر دوستان و اهالی هنر در محل برگزاری این سالانه واقع در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد و در نخستین روز از نمایش آثار خود بیش از شصت درصد آثار به نمایش گذاشته در این سالانه به فروش رسید.

مهرنوش بهبودی دبیر نخستین سالانه هنرهای تجسمی " ورسوس " در این رابطه، گفت: در برگزاری این سالانه فروش انگیزه و هدف ما نبود. مسئولان و حامیان برگزاری این سالانه تنها با نیت معرفی نسل جوان نقاش وایجاد فرصت وانگیزه کاروخلاقیت در بین آن ها اقدام به برگزاری این سالانه کردند.

وی فروش شصت درصدی آثار در روز نخست نمایش آن را برای مسئولان و حامیان برگزاری این سالانه دلپذیر دانست و افزود: این موضوع نشان می دهد که کار خوب جای خودش را در دل خریداران باز می کند. گروه جوانی که در اجرایی سالانه " ورسوس " همکاری داشتند به قصد فروش نیامده بودند اما این حجم از استقبال بی شک انگیزه این گروه را برای توسعه فعالیت های خود بیشتر می کند.

دبیر این سالانه تاکید کرد: تمامی مبالغ دریافت شده از فروش تابلوهای این سالانه صد درصد به هنرمندان اهداء می‌شود و مسئولان و حامیان برگزاری این سالانه هیچ سهمی از فروش آثار ندارند. نخستین نمایشگاه هنرهای تجسمی " ورسوس " برای نخستین بار در ایران به منظور حمایت از هنرمندان جوان و هنر معاصر ایران به مدت زمان یک هفته در هفت گالری‌های خانه هنرمندان ایران برپا است و بازدید برای عموم علاقمندان آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز