خبرگزاری کار ایران

وب سایت جدید گالرى گلستان راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۴۴۱

هفت بخش ارائه آنلاین نمایشگاه‌ها، نمایش گنجینه گالرى، سفارش اثر، معرفى هنرمندانى که با گالرى گلستان همکارى دارند، معرفى کتاب، پیوندها و دست نوشته‌هاى لیلى گلستان در وب سایت گالری گلستان قابل جستجو است.

وب سایت جدید گالری گلستان با هدف گسترش فضا، ارائه حرفه‌اى نمایش آثار هنرى، فروش و بخش‌هایى تازه نظیر ادبیات و معرفى کتب هنرهاى تجسمى در هفت بخش کلى و ١١ زیرمجموعه طراحى و از امروز در دسترس علاقمندان قرار دارد.

به گزارش ایلنا؛ لیلی گلستان(مترجم و مدیر گالری گلستان) گفت: ضرورت‌هاى حضور پررنگ در فضاى مجازى روشن و بدیهى‌ست از این رو تصمیم گرفتیم سایتی جامع راه‌اندازی کنیم تا پاسخگوى انبوه علاقمندانى باشیم که هر هفته امکان دیدار از نمایشگاه‌هایمان را ندارند و یا فراتر از آن، مى‌خواهند حرفه‌اى‌تر و مستمر روند کارى هنرمندان و فروش آثار هنرى را پیگیرى کنند؛ لذا علاوه بر بخش‌های جدید؛ تمام برنامه‌های گالری از چهار سال پیش که سایت اولیه را راه‌اندازی کردیم از امروز در آدرس www. golestangallery. com در دسترس علاقمندان است.

او درباره فروش آثار هنری از طریق وب سایت گالری گلستان گفت: آمار بازدیدکنندگان سایت در ماه‌هاى اخیر بسیار بالا بود و حتى از طریق سایت آثار زیادی می‌فروختیم به همین دلیل تصمیم به توسعه وب سایت گالری گرفتیم و بخش‌های مختلفی به آن اضافه کردیم زیرااز این رسانه افرادی که در شهرستان‌ها و یا خارج از کشور هستند هم می‌توانند به صورت مجازی از نمایشگاه‌ها دیدن و خرید نمایند. هنگام برگزاری هر نمایشگاه هشت اثر بر روی وب سایت گالری گذاشته می‌شود که مخاطبان می‌توانند در صورت تمایل برای خرید کار به ما ایمیل بزنند تا ما عکس تمام آثار را به صورت فایل pdf برایشان بفرستیم و آنها قدرت انتخاب بیشتری برای خرید بیابند. در بخش دیگری از سایت نیز آثار گنجینه برای فروش ارائه خواهد شد و در نهایت عکس آثاری که فروش می‌رود با علامت قرمز رنگ فروش روى وب سایت قرار می‌گیرد که مخاطبان بدانند کدامیک از آثار به فروش رسیده است تا برای خرید آثار دیگری اقدام کنند.

گلستان اضافه کرد: به جهت فعالیتم در زمینه ادبی، بخش ادبیات را هم به سایت اضافه کردیم. این بخش شامل مصاحبه‌ها، یادداشت‌ها، کتاب‌هایی که در این زمینه ترجمه و تالیف کرده‌ام؛ می‌باشد. برای راه‌اندازی این بخش ابتدا قسمت‌هایی از رویدادهای ادبی مربوط به من در سایت قرار خواهد گرفت و پس از آن هر هفته به تعداد آنها اضافه خواهد شد.

گلستان ضمن اشاره به بخش متفاوت کتاب‌های تجسمی در وب سایت گالری گلستان گفت: در این بخش در وب سایت گالری گلستان کتاب‌هایی که ترجمه کرده‌ام، مصاحبه‌هایی که راجع به کتاب‌ها و ادبیات معاصر انجام داده‌ام، یادداشت‌هایم که در رابطه با مسائل روز و معضلات کاری در زمینه تجسمی و ادبیات در روزنامه‌های مختلف چاپ شده است را منعکس می‌کنیم.

او افزود: اغلب گالری‌های تهران وب سایت دارند و بعضی از آنها از طریق وب سایت آثار هنری می‌فروشند اما سایت جامعی برای فروش آثار ندارند، امیدوارم که همه گالری‌ها سایتشان را گسترش دهند و زمینه فروش آثار از این طریق را فراهم کنند.

گلستان در ادامه عنوان کرد: با گالری‌های مختلف صحبت خواهیم کرد تا در صورت تمایل آدرس لینک گالری‌هایشان را در سایت گالری بگذاریم تا بازدیدکنندگانی که وارد سایت گالری گلستان می‌شوند در صورت تمایل وب سایت گالری‌های دیگر تهران را هم ببینند و از اخبار نمایشگاه‌های این گالری ها هم باخبر شوند.

على دردشتى(مدیر پروژه طراحى و راه اندازى وب سایت جدید گالرى گلستان) گفت: هفت بخش ارائه آنلاین نمایشگاه‌ها، نمایش گنجینه گالرى، سفارش اثر، معرفى هنرمندانى که با گالرى گلستان همکارى دارند، معرفى کتاب، پیوندها و دست نوشته‌هاى لیلى گلستان را از خصوصیات این رسانه خواند و گفت: هریک از این بخش‌ها زیرمجموعه‌هایى دارد که خدمات به‌روزى در اختیار علاقمندان قرار مى‌دهد.

گالرى گلستان، پس از افتتاح وب سایت تازه اش، جمعه ٢٩ فروردین فعالیت‌هاى نمایشگاهى خود در سال جدید را با نمایش مجسمه هاى کیوان بیراوند آغاز خواهد کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز