خبرگزاری کار ایران

نمایش‌ مجموعه‌های مالتی مدیا عکاسان ایرانی در تصویر سال

کد خبر : ۱۴۸۳۲۷

هفت مجموعه‌ عکس از امیر عابدی، بابک صدیقی، حسن قائدی، حامد صادقی، احمد معینی‌جم، اکبر آقاجری و زنده‌یاد صادق تیرافکن از فردا در فضاهای خانه هنرمندان به نمایش درمی‌آیند.

ایلنا: نمایش‌های ویژه مالتی مدیا از آثار عکاسان ایرانی یازدهمین جشن تصویر سال از روز دوشنبه پنجم اسفندماه همزمان با افتتاح بخش عکس سینما سلام در خانه هنرمندان ایران آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، هفت مجموعه‌ عکس از امیر عابدی، بابک صدیقی، حسن قائدی، حامد صادقی، احمد معینی‌جم، اکبر آقاجری و زنده‌یاد صادق تیرافکن از فردا در فضاهای خانه هنرمندان به نمایش درمی‌آیند.

امیر عابدی «عکس‌هایی از سینمای ایران»، بابک صدیقی «آن‌ها سوری هستند»، تصاویری از آوارگان سوری در کمپ اربیل – کردستان عراق، حسن قائدی تصاویری از جنگ و زندگی روزمره در سوریه، حامد صادقی، روایت تصویری از عاشورا در شهرهای مختلف ایران، احمد معینی‌جم، مذاکرات ۵ + ۱بدون شرح!، ایران از دریچهٔ دوربین اکبر آقاجری و آثار زنده‌یاد صادق تیرافکن عکاس و ویدئو آرتیست، این مجموعه‌ها را شامل شده‌اند.

همچنین عکس‌های بخش ویژه سینما سلام(یک روز سینمای رایگان) از فردا ساعت ۱۸ در گالری می‌رمیران افتتاح خواهد شد.

نمایشگاه جشن تصویر سال تا ۱۶ اسفند و جشنواره فیلم تصویر تا ۲۰ اسفندماه‌جاری در خانه هنرمندان ایران ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز