خبرگزاری کار ایران

آلبوم «ساده از من نگذر» با صدای مصطفی غیاثی رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۰۵

نخستین آلبوم موسیقی مصطفی غیاثی به نام ساده از من نگذر با ۱۰ آهنگ؛ عصر روز گذشته رونمایی شد.

ایلنا: آلبوم «ساده از من نگذر» با صدای مصطفی غیاثی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم رونمایی از نخستین آلبوم موسیقی مصطفی غیاثی با عنوان «ساده از من نگذر» در هتل در سالن کنفرانس هتل همای تهران برگزار شد.

مصطفی غیاثی درباره این آلبوم گفت: مراحل تولید و ضبط آلبوم «ساده از من نگذر» از سال ۹۱ آغاز شد و بیش از یکسال زمان برد که این مسئله به علت حساسیت بیش از اندازه من در تولید یک اثر با کیفیت و استاندارد بوده است.

وی در ادامه افزود: پس از دو سال فعالیت مداوم در دنیای موسیقی، با انتشار یک تک آهنگ و انتشار اینترنتی پنج قطعه به نام‌های علاج، قلب شیشه‌ای، عیدی، روزهای رفته و برگرد فعالیت جدی تری در موسیقی کشور داشته‌ام.

غیاثی با بیان اینکه از سال ۸۵ فعالیت در عرصه موسیقی را با یادگیری دروس اولیه این هنر همچون تئوری و سلفژ آغاز کرده است، افزود: در آلبوم ساده از من نگذر به تمام سلیقه‌های مخاطبان توجه ویژه شده است.

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان گفت: پس از دو سال فعالیت در موسیقی، یک تک آهنگ اجرا و در سال‌های گذشته نیز پنج قطعه از این مجموعه را به صورت اینترنتی منتشر کردم که درنهایت به شکل گیری و انتشار آلبوم ساده از من نگذر منجر شد.

این خواننده پاپ اظهار داشت: مرحله پیش تولید این آلبوم حدود سه ماه طول کشید که حاصل آن انتخاب ده قطعه از میان آهنگ‌های ساخته شده بود.

وی ادامه داد: در این مجموعه از آهنگ‌سازی هنرمندانی چون مهدی یغمایی و شهاب اکبری استفاده شده است.

غیاثی همچنین گفت: آلبوم اول من بیشتر برای معرفی به مخاطب است و با توجه به اینکه اولین آلبوم من است ممکن است ضعف‌هایی داشته باشد. بعد از نوروز قرار استآلبوم دیگری را شروع کنم سعی می‌کنم ضعف‌ها را برطف کنم.

سپهر صائبی تهیه کننده این آلبوم نیز گفت: این آلبوم پاپ محض است و امیدوارم با توجه به اینکه این اولین آلبوم غیاثی است اتفاقات خوبی برای او بیافتد و مورد استقبال قرار گیرد.

این تهیه کننده با بیان اینکه برای تهیه این آلبوم ۳ ماه پیش تولید داشتیم، ادامه داد: تست‌های زیادی از صدای غیاثی گرفته شد ضمن اینکه سعی کردیم از آهنگسازان مطرح و خوب در این آلبوم استفاده کنیم. زحمات زیادی برای این آلبوم کشیده شده است امیدوارم نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

صائبی با بیان اینکه این آلبوم شامل ۱۰ ترک است، خاطرنشان کرد: در ابتدا ۱۵ ترک ساخته شد که ۱۰ ترک آن انتخاب شد.

وی در پاسخ به این سوال که چه تدابیری اندیشیده‌اید تا آلبوم مورد استقبال قرار گیرد؟ گفت: همانطور که می دانید با توجه به اخذ مجوزها ورود به عرصه موسیقی آسان نیست ضمن اینکه تفاوتی هم بین خوانندگان مطرح کشور نیست و تنها تبلیغات باعثاین تفاوت‌ها می‌شود.

این تهیه کننده ادامه داد: درباره این آلبوم تفاوت در صدای خواننده است که شبیه هیچ خواننده دیگری نیست و سبک خودش را دارد. در کشور ما صداهای خوبی وجود دارد اما در بازار موسیقی جایگاه خوبی ندارند و دلیل اصلی آن سیستم مافیا و تبلیغات است بنابراین در آلبوم‌های بعدی ما هم تلاش می‌کنیم تا به این مافیا بپیوندیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز