خبرگزاری کار ایران

نمایش مجموعه‌ای از عکس‌های کودک و نوجوان در موسسه صبا

کد خبر : ۱۴۶۶۴۶

مجموعه‌ای از عکس‌های کودک و نوجوان در موسسه صبا؛ با عنوان «هنر در بستر زندگی» پیوندهای هنر را با زندگی از نگاه پژوهشی - آموزشی به نمایش می‌گذارد.

ایلنا: نمایشگاه پژوهشی - آموزشی عکس کودک و نوجوان که به همت موسسه پژوهشی کودکان دنیا برگزار می‌شود؛ با انتخاب و ارائه یکصدو پنجاه عکس برگزیده هیأت داوران از میان حدود پانصد عکس از ۵۰ کودک و نوجوان هنرمند گشایش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، عکس‌های ثبت شده هنرمندان کودک و نوجوان گرفته‌اند در راستای پروژه «هنر در بستر زندگی» است که پیش از این اولین نمایشگاه خود را با همین شعار و عنوان در آبان ماه سال گذشته با ارائه آثار نقاشی و حجم کودکان و نوجوان در خانه هنرمندان برگزار کرده بود.

این پروژه تعریف خود را بر مبنای تبدیل هنر به زندگی و انتقال آن به متن و جریان زندگی طبیعی در پژوهش‌ها و رویکردهای علمی نهاده و آثار ارائه شده در قالب‌ها و تکنیک‌های مختلفی از آماتور تا حرفه‌ای حاصل عکاسی از سفر‌ها، مشاهدات روزمره، گزارش‌ها و تحقیق‌ها با گوشی همراه، دوربین‌های حرفه‌ای و… است.

در روزهای برپایی نمایشگاه عکس «هنر در بستر زندگی» برنامه‌های جنبی از ورک شاپ تا نشست پژوهشی و آموزشی پیش بینی شده است.

این نمایشگاه شنبه ۳ اسفند ساعت ۱۶ در نگارخانه خیال نو صبا، گشایش می‌یابد و تا ۸ اسفند همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان عموم علاقمندان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز