خبرگزاری کار ایران

استقبال هنرمندان عکاس از جشنواره عکس تامین اجتماعی در یک نگاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۱۰

دبیر اجرایی نخستین جشنواره دوسالانه " عکس تأمین اجتماعی در یک نگاه " از استقبال هنرمندان عکاس سراسر کشور از این جشنواره خبر داد.

ایلنا: نیره حقیقی؛ دبیر اجرایی جشنواره " عکس تامین اجتماعی در یک نگاه " گفت: تاکنون هزار و ۳۱۱ قطعه عکس از بیش از ۲۰۰ هنرمند ازشهرهای مختلف کشور همچون اراک، اردبیل، اسلامشهر، اصفهان، اهواز، بانه، بجنورد، بروجرد، بندرانزلی، بومهن، بهشهر، بیجار، بیرجند، پرند، تالش، تبریز، تهران، چالوس، دیواندره، رشت، رودسر، زنجان، ساری، ساوه، سبزوار، سمنان، سنندج، شاهین شهر، شهرکرد، شیراز، شیروان، قزوین، قم، قوچان، کازرون، کرج، کرمان، کرمانشاه، کوهدشت، مراغه، مشهد، میانه، نوشهر، همدان، یاسوج و یزد به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

به گزارش ایلنا، وی، ارائه ابعاد مختلف خدمات سازمان تأمین اجتماعی، تأثیر مقوله تأمین اجتماعی در زندگی روزمره بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان استفاده از ظرفیت گسترده هنر عکاسی برای ثبت و انتقال نقش بیمه و بهره‍مندی از توانمندی‍های عکاسان حرفه ای برای فرهنگ سازی در مقوله تأمین اجتماعی را از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

حقیقی در ادامه گفت: دبیرخانه این جشنواره در حال آماده سازی آثار هنری رسیده است تا پس از اتمام مهلت ارسال، مرحله داوری را شروع کنیم.

دبیر اجرایی جشنواره عکس تامین اجتماعی در یک نگاه با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره، فقط تا پایان روز سه شنبه ۲۲ بهمن ماه خواهد بود گفت: هنرمندان جهت حضور در این جشنواره می بایست پس از مطالعه فراخوان در سایتwww. farhangfilm. ir نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.

جشنواره دوسالانه " عکس تأمین اجتماعی در یک نگاه " را اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی با همکاری شرکت فرهنگ فیلم تهران برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز