خبرگزاری کار ایران

فروش آثار هنری و طراحی پوستر امید و زندگی برای بیماران نادر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۳۲

فروش آثار هنری و نمایشگاه پوستر امید و زندگی همزمان با روز جهانی بیماری‌های نادر برگزار می‌شود.

ایلنا: فراخوان فروش آثار هنری در رشته‌های نقاشی، نقاشی خط، تصویرگری و عکس در حمایت از بیماران تحت پوشش بنیاد بیماری‌های نادر و فراخوان طراحی پوستر امید و زندگی اعلام شد.

به گزارش ایلنا، بنیاد بیماری‌های نادر به منظور حمایت از بیماران تحت پوشش این بنیاد با هماری موسسه فرهنگی هنری آوای هنر شرق فروش آثار هنری نقاشی، ‌نقاشی خط، تصویرگری و عکس را همزمان با روز جهانی بیماری‌های نادر ۹ اسفند ماه امسال در برج میلاد برگزار می‌کند.

هنرمندانی برای شرکت در این فروش خیریه آثار هنری می‌توانند تا ۱۵ بهمن ماه تصویر آثار خود را با فرمت jpg و با حجم حداکثر ۱MB همراه مشخصات به پست الکترونیکی smsajed @ gmail. com ارسال کنند و اندازه بزرگ‌ترین ضلع هر اثر نباید از ۷۰ سانتی‌متر بیشتر باشد.

قیمت گذاری آثار بر عهده هیات داوران و هیات اجرایی و با توافق هنرمند است و آثار با قیمت ۳ تا ۱۰ میلیون ریال در این فروش ارائه می‌شود و فروش هر اثر به طور کامل یا حداقل ۵۰ درصد فروش هر اثر به بیماران نادر اختصاص می‌یابد.

آثاری که به طور کامل به این فروش اهدا شود متعلق به بنیاد بیماری‌های نادر است و در صورت عدم فروش به در پایان فروش تحویل این بنیاد می‌شود و عواید مالی آن صرف بیماران بیماری‌های نادر می‌شود.

همچنین فراخوان طراحی پوستر امید و زندگی در حمایت از بیماران نادر که با همکاری بنیاد بیماری‌های نادر و انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار می‌شود اعلام شد.

هنرمندان برای شرکت در نمایشگاه پوستر امید و زندگی می‌توانند فرم شرکت در نمایشگاه را از سایت www. radoir. com دریافت کنند و تا ۲۶ بهمن ماه می‌توانند حداکثر سه اثر خود را با فرمت JPG و با کیفیت ۳۰۰ DPIبه نشانی info @ radoir. com ارسال کنند.

انتخاب و داوری نمایشگاه طراحی پوس‌تر امید و زندگی را ابراهیم حقیقی، امرالله فرهادی، کوروش پارسانژاد، کیانوش غریب‌پور، ‌سید مجید عقیلی، ‌ حسین نوروزی و مجید علم انجام می‌دهند و نمایشگاه پوسترهای منتخب ۹ اسفندماه در برج میلاد برگزار می‌شود و برگزیدگان طراحی پوس‌تر امید و زندگی معرفی می‌شوند.

بنیاد بیماری‏های نادر، نهادی غیردولتی و غیرانتفاعی است که با هدف بهبود کیفیت زندگی بیماران نادر ایران توسط جمعی از خیرین و متخصصین ایران زمین تاسیس شده است. بیماری‏ نادر، به بیماری‏هایی اطلاق می‌‏گردد که دارای فراوانی کمتر از ۵ نفر در ۱۰ هزار نفر است. این شیوع کم باعثشده است که تشخیص این بیماری‏‌ها، به سختی امکان پذیر باشد. تاکنون بین ۶ تا ۸ هزار بیماری نادر، در جهان شناسایی شده‌‏اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز