خبرگزاری کار ایران

سالار عقیلی در پاسخ به منتقدان:

هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۲۵

این کنسرتی است که به عشق ایران و برای ایرانیان خوانده می‌شود همین. نه من قرار است وارد دنیای پاپ شوم و نه رضا صادقی وارد دنیای موسیقی سنتی می‌شود. هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود.

ایلنا: سالار عقیلی و رضا صادقی امروز و فردا ترانه‌های وطنیشان را در کنسرت مشترکی به نام عشق من ایران من در برج میلاد می‌خوانند. این اتفاق متفاوت باعثبروز نقدهای بسیاری شده است.

به گزارش ایلنا، سالار عقیلی در این باره گفت: همواره از اینکه مورد انتقاد قرار بگیرم استقبال می‌کنم اما تعجب می‌کنم وقتی هنوز کنسرت برپا نشده و کار‌ها دیده نشده چطور برخی با برداشت‌های اشتباه دست به قلم می‌شوند و هنرمند را تخطئه می‌کنند. این کنسرتی است که به عشق ایران و برای ایرانیان خوانده می‌شود همین. نه من قرار است وارد دنیای پاپ شوم و نه رضا صادقی وارد دنیای موسیقی سنتی می‌شود. هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود.

او در این باره ادامه داد: درست است که این اتفاق متفاوت و البته بسیار بزرگی است اما امروز تمام تلاشمان را می‌کنیم که چه طرفداران موسیقی پاپ و چه طرفداران موسیقی سنتی در کنار هم از ترانه‌های وطنی که برایشان اجرا می‌شود لذت ببرند و شبی به یادماندنی را در کنار هم داشته باشند.

عقیلی با اشاره به حرکت نوآورانه کنسرت گذار اظهار کرد: وقتی دو خواننده سبک مختلف کنار هم قرار می‌گیرند فرصتی است تا مخاطب هر کدام دنیای دیگری از موسیقی را نیز کشف کند و شاید از آن لذت ببرد. وگرنه موضوع ورود من به دنیای پاپ یا رضا صادقی به دنیای سنتی مطرح نیست. من تجربه پاپ خواندن را در کودکی و نوجوانی دارم. هنوز هم در خودرو شخصی‌ام گاهی آهنگ‌های پاپ گوش می‌دهم و لذت می‌برم.

در این کنسرت سالار عقیلی ترانه‌های خوشه چین، تبریز در مه، چله به چله، عشق دیرین و خاک مهر آیین را می‌خواند و رضا صادقی ترانه‌های دودکش، با اجازه خدا، لب دریا، مبتلا، ایرانی و خدا با منه را می‌خواند. همچنین ترانه های‌ای ایران و ایران ایران را هر دو خواننده با هم همخوانی می‌کنند.

کنسرت عشق من، ‌ ایران من کنسرت مشترکی است که دو خواننده مطرح سنتی و پاپ، سالار عقیلی و رضا صادقی در برج میلاد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱ برگزار می‌شود. این کنسرت توسط شرکت کانون ایران نوین و با حمایت شرکت عظیم شهر برپا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز