خبرگزاری کار ایران

پزشکان، سپید پوشان عرصه سلامت جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۶۹۳

فرمانده انتطامی ویژه کیش گفت: پزشکان و کادر درمانی با تلاش های دلسوزانه و مخلصانه برای سلامت مردم و جلوگیری از شیوع کرونا جان خود را به خطر انداخته‌اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " علی اصغر جمالی" فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی به همراه روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در دیدار با رئیس توسعه بیمارستان جزیره کیش با بیان اینکه کادر درمانی به صورت مخلصانه و شبانه روزی تلاش می کنند تصریح کرد: پرستاران و پزشکان در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند که این موضوع نیز بار ها توسط مقام معظم رهبری مورد تأکید بوده است؛ این سپیدپوشان عرصه سلامت جامعه که جان خود را برای سلامت مردم به خطر انداخته اند امروز مدال پر افتخار "مدافعان سلامت " را برسینه دارند.

سرهنگ جمالی افزود: مدافعان وطن و سلامت درکنار هم سازنده امنیت جامعه هستند وظیفه مدافعان وطن تأمین امنیت و آرامش در بُعد روانی و اجتماعی جامعه و مدافعان سلامت وظیفه سلامت مردم را برعهده که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار یکدیگر سعی در پیشگیری از هرگونه انتشار و شیوع ویروس کرونا را داشتند که با همت و کمک مردم توانستند این امر مهم را محقق کنند که یکی از نمونه های بارز آن "روز طبیعت" بوده است.

رئیس پلیس کیش تأکید کرد: ایثارگران جامعه بزرگ پزشکی، درمانی و بهداشتی، بی تردید در این شرایط خاص کرونایی هر قدمی برای تأمین، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه بر می دارند بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نوشته خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خاطر نشان کرد: به نمایندگی از مدافعان وطن برخورد لازم می دانم که از مدافعان سلامت جامعه قدردانی کنم چراکه از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور بدون هیچ چشم داشتی ایثارگرانه و مجاهدانه درخشیدند و نام خود را به عنوان مجاهدان فی سبیل الله ثبت کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز