خبرگزاری کار ایران

نام نویسی در کلاس های آنلاین زبان انگلیسی موسسه علوم فنون کیش تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۸۸۰

علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی می‌توانند با مراجعه به وبسایت موسسه علوم و فنون کیش به نشانی https://kish-ist.net نسبت به تعیین سطح رایگان و سفارش آنلاین کتاب اقدام کنند.

به گزارش ایلنا؛ با شیوع ویروس کرونا و ضرورت تعطیلی مراکز آموزشی در راستای توجه بر اهمیت مسئولیت اجتماعی؛ موسسه علوم و فنون کیش با ۳۰سال سابقه درخشان در آموزش زبان انگلیسی و بیش از ۱۳۰ شعبه در سراسر ایران، اقدام به برگزاری کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی کرده است.

گفتنی است ویژگی های اصلی برگزاری کلاس آنلاین به شرح زیر است:

ترم اول کلاس‌های آنلاین شامل ۱۵ جلسه به مدت ۶۰ دقیقه می‌باشد.

علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی در صورتی که زبان آموز موسسه علوم و فنون کیش نیستند می توانند از امکان تعیین سطح رایگان برخوردار شوند.

ظرفیت کلاس‌های آنلاین محدود بوده و امکان مکالمه زبان آموزان و استاد با یکدیگر فراهم شده است.

نرم افزار مورد استفاده Adobe Connect می‌باشد و کم‌ترین مصرف حجم اینترنت را دارد.

متقاضیان شرکت در کلاس های از راه دور زبان انگلیسی موسسه علوم و فنون کیش درصورت وجود هرگونه سوال و پیشنهاد می‌توانند با شماره ۴۱۵۹۲۲۲۲ واحد ارتباط با مشتریان تماس بگیرند و جهت اطلاع از آخرین اخبار موسسه صفحه اینستاگرام زیر را دنبال کنند.

www.instagram.com/kishistgram

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز