خبرگزاری کار ایران

انتصاب مدیرعامل جامعه دفاتر مسافرتی و گردشگری کیش

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۱۳۲

با حکم هیئت‌مدیره جامعه دفاتر مسافرتی و گردشگری کیش سینا عباسی به‌عنوان مدیرعامل این تشکل صنفی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، مراسم معارفه سینا عباسی پنجم مردادماه با حضور مهدی ذکایی پیشکسوت عرصه گردشگری کیش، رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، مسیح‌الله صفا مدیرعامل جامعه هتلداران کیش و اعضای هیئت‌مدیره و بازرس جامعه دفاتر مسافرتی کیش در محل دفترجامعه برگزار شد.

سینا عباسی پیش از این سوابق متعدد اجرایی و مدیریتی در جزیره کیش در حوزه بانک و بیمه، فناوری اطلاعات، مدیریت بازار، دبیر کارگروه جشنواره‌ها و رویدادهای کیش، بازرس هیئت‌مدیره جامعه بازاریان، مدیراجرایی موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش را در کارنامه خود عهده‌دار بوده است.

گفتنی است، جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کیش سال 1388 با هدف برنامه‌ریزی، توسعه و تقویت زیر ساخت‌های گردشگری در جزیره کیش شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر اعضای این جامعه مشتمل بر 140  آژانس هواپیمایی و گردشگری است.

یکی از اهداف مهم این جامعه ارتقاء سطح کیفی و کمی در ارائه خدمات تورهای مسافرتی و گردشگری بر اساس استانداردهای بین المللی است.

امروزه جزیره آرام و زیبای کیش توانسته به قطب گردشگری داخلی تبدیل شود و کنار رونق گردشگری داخلی و جلوگیری از خروج ارز، با دارا بودن ویژگی‌ها، امکانات و پتانسیل‌های مناسب به سوی تبدیل‌شدن به عنوان یکی از پایلوت‌های گردشگری منطقه حرکت کند.

در دو دهه اخیر سرمایه‌گذاری‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف از جمله پروژه‌های زیرساختی، تفریحی و اقامتی انجام شده که نتیجه آن ارائه خدمات در تمامی حوزه‌های گردشگری از قبیل گردشگری حلال، گردشگری سلامت، اکوتوریست، تفریحی و... در جزیره‌ای به وسعت 90 کیلومتر مربع بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز