خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی دریایی ایران در جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۴۱۹

نمایشگاه بین‌المللی دریایی با حضور مسئولان کشوری و محلی در جزیره کیش افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، آیین افتتاح نمایشگاه بین‌المللی دریایی ایران با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار رستگاری مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد راستاد معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، هادی حق‌شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد سعیدی مدیرعامل کشتیرانی کشور، حسین هاشمی تختی‌نژاد نماینده استان هرمزگان در مجلس و جمعی از مسئولان محلی صبح امروز دوشنبه 26 آذر  در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد.

توسعه صنایع دریایی با توجه به ظرفیت‌های اقلیمی کشور، اهمیت توجه به حوزه دریایی به پشتوانه موقعیت جغرافیایی ایران در منطقه و جهان، لزوم توسعه صنایع دریایی به‌ویژه در شرایط کنونی، توجه به پتانسیل دریایی کشور در تعاملات تجاری بین‌المللی و ترانزیت کالا و نقش سواحل و دریاها در توسعه اقتصادی کشور از محورهای اصلی مطرح شده در آیین افتتاحیه بود.

پس از آیین افتتاحیه با حضور مسئولان کشوری و محلی، نمایشگاه بین‌المللی دریایی نیز با حضور 240 شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش افتتاح شد.

معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های صنعت دریایی و دریانوردی ایران و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های دریایی، بندری، فراساحلی، از اهداف برگزاری این رویداد دریایی کشور است.

همچنین در این نمایشگاه جدیدترین توانمندی‌ها و دستاوردهای صنایع دریایی و دریانوردی، کشتیرانی و حمل‌ونقل دریایی، صنایع کشتی‌سازی، صنایع فرا ساحل نفت و گاز، خدمات دریایی و بندری، ساخت، تجهیز و توسعه بنادر، امور نظامی و دفاعی، اقیانوس‌شناسی و هواشناسی، الکترونیک و مخابرات، حقوق دریایی، نقشه‌برداری و هیدروگرافی، تجسس و نجات دریایی، محیط زیست دریایی، گردشگری و تفریحات دریایی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، دانشگاه‌ها و علوم و فنون دریایی ارائه می‌شود.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی دریایی ایران تا 28 آذر در کیش ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز