خبرگزاری کار ایران

چهار تیم نمایش هوایی در راه جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۰۷۰

در نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی کشور4 تیم هوایی در آسمان کیش هنر نمایی می کنند.

به گزارش ایلنا، در نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی کشورکه 5 تا 8 آذر به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود 4 تیم هوایی به اجرای آکروبات و نمایش هوایی می پردازند.

نمایش هوایی یکی از بخش های بسیار جذاب این نمایشگاه است که هر دو سال علاقمندان زیادی را به جزیره کیش جذب می کند.

در این دوره از نمایش هوایی نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی کشور که در فضایی به وسعت 100 هزار مترمربع برگزار می شود بازدید کنندگان می توانند پرواز و حرکات نمایشی پرنده هایی مانند PC-7، MIG29، صاعقه، سوخو22 ، توکانو، Y12، هواپیماهای سبک و پهپادها را در بخش داخلی مشاهده کنند.

در بخش نمایش هوایی پرنده های خارجی نیز تیم آکروباتیک کشور روسیه با 6 فروند  MIG 29 از تیم استرژی و تیم آکروباتیک کشور لتونی با 6 فروند جت L39 از تیم زنبورهای بالتیک امسال در آسمان کیش هنر نمایی می کنند.

بر اساس برنامه زمانبندی زمان نمایش هوایی از 5 تا 8 آذر هرروزه از ساعت 14 و سی دقیقه تا 16 وسی دقیقه در ضلع شمال شرقی فرودگاه بین المللی کیش است.

در پی تامین رفاه بازدید کنندگان از نمایش هوایی ضمن ایجاد اماکن بهداشتی و اصلاح و باز سازی مسیرهای ورودی و خروجی خودروها و بازدیدکنندگان و پیش بینی پارکینگ مناسب، تمهیدات مناسبی در محل برگزاری نمایش هوایی دیده شده است تا خانواده ها بتوانند ساعات و لحظات لذت بخشی را در این رویداد مهم صنعت هوایی کشور سپری کنند.

گفتنی است نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی کشور امسال با حضور بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود.

جزیره کیش با 92 کیلو متر مربع مساحت و جمعیتی بالغ بر 37 هزار نفر در 18 کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز