خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم بزرگداشت عملیات ثامن الائمه و یادواره شهدای دفاع مقدس در کیش

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۷۵۳

مراسم بزرگداشت عملیات ثامن الائمه و یادواره شهدای دفاع مقدس در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با حضور معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، مسئولان محلی، نیروهای  نظامی و انتظامی، اعضای شورای شهر، فعالان بخش خصوصی و شهروندان جزیره کیش شامگاه پنج شنبه 5 مهر در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد سرگرد خادمی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش به تبیین فعالیت های بسیج و سپاه در رشد فناوری های نظامی و امنیتی و حفظ امنیت کشور پرداخت و گفت: فرماندهان جوان دوران دفاع مقدس امروز سرداران بزرگ کشور هستند و معادلات نظامی و امنیتی منطقه را رقم می زنند.

سردار زهدی معاون مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی نیز در این مراسم با اشاره به تاریخ عداوت امریکا با کشور ایران گفت: دولت امریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ازدست دادن منافع خود در کشور ایران در فرصت های مختلف با تفرقه افکنی و تحریم ها تلاش دارد کشور ایران  را وادار به وابستگی کند.   

وی با بیان بخش هایی از وقایع تاریخی و اسناد بدست آمده از همکاری عراق و امریکا در حمله به ایران افزود: عراق بدون حمایت امریکا هیچ وقت جرات حمله به ایران را نداشت و در حالیکه امریکا در ظاهر اظهاربی طرفی می کرد اما طراح اصلی این جنگ امریکا بود.

سردار زهدی در پایان به شهادت 180 هزار نفر در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: 230 هزار نفر شهید زیر پوشش بنیاد شهید کشور هستند که 15 هزار نفر مربوط به ترورها و15 هزار نفر مربوط به شهدای بمباران و موشک باران شهرها هستند که بیانگر ادامه فتنه گریهای امریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون است.

گفتنی است مداحی حاج محسن طاهری و تقدیر از تعدادی از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز