خبرگزاری کار ایران

جزیره کیش میزبان چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۵۰۰

180 شرکت کننده آخرین دستاوردهای خود را در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش عرضه می کنند.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه در فضایی به مساحت 18 هزار متر مربع با هدف ارائه فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری در زمینه انرژی های مختلف، عرضه جدیدترین دستاوردهای سازندگان و تولید کنندگان حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی، آب، برق و انرژی های نو از دوم بهمن با حضور 130 شرکت داخلی و 20 شرکت و نماینده خارجی آغاز می شود.

در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش که تا 5 بهمن در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش ادامه دارد نمایندگان کشورهای آلمان، ارمنستان، اسکاتلند، سوئد، کره جنوبی، آفریقای جنوبی، چین، گرجستان، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، روسیه، اتریش، امارات متحده عربی و عراق آخرین تجهیزات و محصولات خود را عرضه می کنند.

برپایی نشست های تخصصی در خصوص نقش ابزارهای نوین بیمه های بین المللی در سرمایه گذاری خارجی از برنامه های جنبی این نمایشگاه است.

همچنین در حاشیه برپایی این رویداد مهم کشور در حوزه انرژی در مراسمی با صدور گواهینامه برای سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، نهاد صدور گواهینامه کیفیت انجمن نفت ایران معرفی می شود.

شایان ذکر است، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی با حمایت و مشارکت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران، شرکت های ملی نفت، گاز، صنایع پتروشیمی، پالایش و پخش فرآورده های نفتی، سرمایه گذاری صنعت نفت، توربین انرژی، تجهیزات صنعت نفت، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، سندیکای صنعت برق وگروه های مپنا، نفت فلات قاره ایران، نفت پارس، لوله سازی اهواز، مهندسی و توسعه نفت، مناطق نفت خیز جنوب و کالای نفت برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز