خبرگزاری کار ایران

مراسم احیاء نوزدهمین شب رمضان درمساجد کیش

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۹۷۵

مراسم معنوی دعا و مناجات در شبهای پرفضیلت قدراز ساعت 22 و سی دقیقه در تمامی مساجد جزیره کیش آغاز می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش مراسم دعا و احیاء از جمعه شب ساعت 22 و سی دقیقه در مساجد جزیره کیش آغاز می شود و تا ساعت 3 بامداد ادامه خواهد داشت.

 سخنران ویژه برنامه های فرهنگی و مراسم احیاء لیالی قدر در جزیره کیش حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب است که در شب 19 رمضان مصادف با شب ضربت خوردن مولی الموحدین حضرت علی (ع) ابتدا در مسجد خاتم الانبیاء و پس از آن در مسجد امیر المومنین (ع) سخنرانی خواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی و حجت الاسلام  موسوی نیز سخنرانان مساجد امام حسن مجتبی (ع) وامام سجاد (ع)  خواهند بود . حجت الاسلام سلمانی نیز در مسجد امام صادق (ع) و حجت الاسلام نقشبندی در مسجد امام حسین (ع) سخنرانی می کنند.

لازم به ذکر است  فعالیت سازمان منطقه آزاد کیش ، صبح شنبه 5 تیر و چهارشنبه 9 تیر با یک ساعت تاخیر نسبت به سایر روزهای ماه مبارک رمضان از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

نمایشگاه قرآن و محصولات فرهنگی در فرهنگسرای سنایی، محافل انس با قرآن و عترت، بر پایی سفره بزرگ افطاری، برگزاری کلاس های آموزشی طرح الحان مذهبی در مسجد حضرت زینب (س) و حسنیه فاطمه الزهرا (س)، برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، اذان و حدیث کیش، بر پایی ایستگاه قرائت قرآن در سالن های خروجی و ترانزیت فرودگاه بین المللی کیش، جزء خوانی قرآن کریم و مراسم احیای شب های قدر در مساجد کیش، مناجات خوانی در شب های ماه مبارک توسط حجت الاسلام و المسلمین سیدین در مسجد حضرت زینب (س)، و اقامه نماز جماعت و بر پایی سفره افطاری در بازار ها و مراکز تجاری از جمله برنامه های فرهنگی درماه مبارک رمضاناست .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز