خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های فرهنگی جزیره کیش در ماه مبارک رمضان

مناجات خوانی در شب های ماه مبارک توسط حجت الاسلام و المسلمین سیدین در مسجد حضرت زینب (س)، و اقامه نماز جماعت و بر پایی سفره افطاری در بازار ها و مراکز تجاری از جمله برنامه های فرهنگی در ماه مبارک رمضان است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به مناسبت فرا رسیدن ماه میهمانی خدا، برنامه های متنوعی در جزیره کیش اجرا می شود.

بنابر این گزارش، نمایشگاه قرآن و محصولات فرهنگی در فرهنگسرای سنایی، محافل انس با قرآن و عترت، بر پایی سفره بزرگ افطاری، برگزاری کلاس های آموزشی طرح الحان مذهبی در مسجد حضرت زینب (س) و حسنیه فاطمه الزهرا (س)، برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن، اذان و حدیث کیش، بر پایی ایستگاه قرائت قرآن در سالن های خروجی و ترانزیت فرودگاه بین المللی کیش، جزء خوانی قرآن کریم و مراسم احیای شب های قدر در مساجد کیش، مناجات خوانی در شب های ماه مبارک توسط حجت الاسلام و المسلمین سیدین در مسجد حضرت زینب (س)، و اقامه نماز جماعت و بر پایی سفره افطاری در بازار ها و مراکز تجاری از جمله برنامه های فرهنگی در ماه مبارک رمضان است.

شایان ذکر است، این برنامه ها از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به منظور استفاده معنوی پر بارتر از این ماه پر برکت در جزیره کیش برگزار می شود.

جدول عناوین برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان

Image title

 

 

کد خبر : ۳۷۸۸۶۰