خبرگزاری کار ایران

انتصاب سرپرست جدید شرکت هواپیمایی کیش

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۳۲۶

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش کاپیتان محمد تقی جدیدی به عنوان عضو هیأت مدیره و سرپرست شرکت هواپیمایی کیش منصوب شد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی اصغر مونسان ضمن تقدیر از تلاش های کاپیتان سید محمد علی سادات اخوی در حکمی با اشاره به سوابق ارزشمند و تجارب کاپیتان محمد تقی جدیدی، وی را به سمت سرپرستی شرکت هواپیمایی کیش منصوب کرد .

در متن این حکم  آمده است :

برنامه ریزی در جهت نیل به اهداف و چشم اندازهای شرکت، مدیریت اجرایی در راستای ارتقاء و توسعه ناوگان هواپیمایی، بهینه سازی نیروی انسانی و ارتقاء کیفیت، اتخاذ تدابیر برای استفاده بهینه از سرمایه ها و املاک شرکت، افزایش خطوط پروازی داخلی و بویژه خطوط خارجی و اتخاذ تدابیر لازم جهت کنترل قیمت بلیط هواپیما در مسیرهای جزیره کیش در راستای توسعه گردشگری جزیره، نظارت دقیق بر امور چارترکنندگان و اخذ بموقع مطالبات شرکت، ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مسافران و توسعه فعالیتهای سرمایه گذاری مرتبط، از اهم وظایف مورد انتظار می باشد .

لازم به ذکر است کاپیتان محمد تقی جدیدی ایثارگر و رزمنده دوران هشت ساله دفاع مقدس و دارای نشان و مدال فتح و قهرمانی از سوی مقام معظم رهبری است .

گفتنی است وی از سال 1351 خلبان نیروی هوایی بوده و علاوه بر خلبانی هواپیمای F5٫ معلم خلبان و خلبان آزمایشی (TRE) هواپیمای 747 و استاد خلبان هواپیمایMD و توپولف است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز