خبرگزاری کار ایران

مشاور کل سازمان خصوصی سازی:

نمایشگاه بورس کیش به روند واگذاری ها کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۱۴۳

از همه فضاهایی که به جو سرمایه کمک می‌کند، استفاده می‌کنیم تا شرکت‌ها را در معرض دید افرادی که پتانسیل خرید دارند قرار دهیم.

مشاور کل سازمان خصوصی سازی گفت: نمایشگاه سرمایه، بانک و بیمه کیش یکی از آن فضاهایی است که می‌تواند به هدف واگذاری‌ها در سازمان خصوصی‌سازی کمک کند تا از این طریق امکان بازاریابی را برای سازمان فراهم کند.

جعفر سبحانی، مشاور کل سازمان خصوصی سازی از حضور این سازمان در نخستین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه خبر داد و گفت: هنوز برنامه‌های شرکت برای حضور در کیش نهایی نشده ولی قطعا از فضای مناسب ایجاد شده در راستای اهداف سازمان استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه این نمایشگاه فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی ایجاد می‌کند و سازمان خصوصی سازی هم به عنوان دستگاهی که وظیفه واگذاری شرکت‌های دولتی را در دستور کار دارد، قطعا برای تحقق اهداف سازمان برنامه‌ریزی خواهیم داشت.

سبحانی با مثبت ارزیابی کردن فضای نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و سرمایه، تصریح کرد: از همه فضاهایی که به جو سرمایه کمک می‌کند، استفاده می‌کنیم تا شرکت‌ها را در معرض دید افرادی که پتانسیل خرید دارند قرار دهیم.

مشاور کل سازمان خصوصی سازی با تاکید بر استفاده از فضای نمایشگاه گفت: احساس می‌کنیم نمایشگاه سرمایه، بانک و بیمه کیش یکی از آن فضاهایی است که می‌تواند به هدف واگذاری‌ها در سازمان خصوصی‌سازی کمک کند تا از این طریق امکان بازاریابی را برای سازمان فراهم کند.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه طرح مسائل خصوصی‌سازی را به شکل نشست‌های تخصصی در دستور کار داریم، ضمن اینکه عمده افرادی که شرکت می‌کنند سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هستند و تلاش می‌کنیم از قبل این موضوع در بحثخصوصی‌سازی حضور بیشتر آنها را داشته باشیم.

بر این اساس، ‫نخستین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و سرمایه و ششمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور ۲۹ مهر تا ۲ آبان در جزیره کیش برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز