خبرگزاری کار ایران

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور:

حمایت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور از نوسازی تاکسی در مناطق آزادکشور

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۴۶

با پیگیری های این اتحادیه مبنی بر استفاده از تسهیلات مناطق آزاد کشور جهت تبدیل به احسن تاکسی های پلاک " ت " به مناطق آزاد با اعلام حمایت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور صورت خواهد گرفت.

سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: با پیگیری های این اتحادیه مبنی بر استفاده از تسهیلات مناطق آزاد کشور جهت تبدیل به احسن تاکسی های پلاک " ت " به مناطق آزاد با اعلام حمایت ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور صورت خواهد گرفت.
به گزارش خبرگزاری ایلنا، کورش عابدینی سرپرست اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور با اعلام این خبر افزود: در مناطق آزاد ماکو، ارس، انزلی و اروند با پیگیریهای صورت گرفته شرایط نوسازی تاکسی های پلاک " ت " با هدف تسهیل شرایط بهره مندی تاکسیرانان این مناطق از امکانات نوسازی و نیز شرایط ویژه مناطق آزاد اجرا خواهد شد.
عابدینی تشریح کرد: بر اساس اعلام آمادگی ستاد سوخت با هدف تسهیل روند تبدیل به احسن تاکسی پلاک " ت " به مناطق آزاد، در شرایط جدید نیز مالکان تاکسی از وجه اسقاط ۵ میلیونی خودرو، بیمه و سهمیه سوخت همچون گذشته بهره مند خواهند شد.
وی با بیان اینکه در مجموع ۱۸ هزار و ۴۱۹ تاکسی در مناطق آزاد ماکو، ارس، انزلی و اروند فعال هستند تعداد ناوگان فرسوده تاکسی تا مدل سال ۸۳ این مناطق را ۵ هزار و ۲۳۲ دستگاه اعلام کرد و اظهار داشت: بر این اساس اتحادیه با هدف جایگزینی خودروهای وارداتی در روند نوسازی تاکسی در مناطق آزاد اقدام خواهد نمود.
سرپرست اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اعلام اینکه انتخاب نوع خودرو بر اساس میزان قیمت شرایط پشتیبانی و نیز میزان استهلاک خودور خواهد بود اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و همراهی سایر مراجع ذیربط هرچه زودتر شاهد اجرایی شدن این طرح باشیم.
این مسئول در ادامه از فراهم شدن امکان ثبت نام مالکان تاکسی سانحه دیده در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده خبر دادو گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور این امکان برای آن دسته از تاکسیرانان که خودروهای آنان دچار سانحه شده است در سامانه www. nosazin. org فراهم شده است.
عابدینی تصریح کرد: تا کنون تاکسیرانانی که خودرو آنان دچار سانحه می شدبه علت عدم اجرای طرح نوسازی با مشکلات عدیده ای روبرو بوده اند که اتحادیه با اشراف به این مهم در صدد انجام اقدامی درخور جهت برطرف نمودن این مشکل بر آمد و منجر به کسب توافق با ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز