خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در منطقه آزاد اروند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۳۳۶

مدیر توسعه فرهنگی-هنری سازمان منطقه آزاد اروند، از برگزاری سلسله برنامه‎‌های گرامیداشت دهه کرامت در شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «حسین قانعیان» مدیر توسعه فرهنگی-هنری این سازمان، در تشریح سلسله برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در شهرهای آبادان و خرمشهر، بیان کرد: به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع)، جشن بزرگ دهه کرامت در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس، صحن شهدای مسجد جامع خرمشهر در روز ۲۵ اردیبهشت‌ماه میزبان این جنگ شادی خواهد بود، همچنین روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه جاری نیز، در مجاورت سینما نفت آبادان(جشن پدر و دختری)، این جشن برای دیگر شهروندان اروندنشین در شهر آبادان برگزار خواهد شد.

مدیر توسعه فرهنگی-هنری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه جاری اجتماع بزرگ دختران رضوی در سینما نفت آبادان و اجتماع پسران رضوی در سینما مهر آبادان برگزار خواهد شد. در همین راستا، اجتماع دختران رضوی خرمشهر نیز پیش از این در برخی از مدارس این شهرستان برگزار شده بود.

قانعیان با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در شهر آبادان، یادآور شد: آئین نمادین استقبال از کاروان امام رضا(ع) نیز در مسیر ورودی خرمشهر(پل نو) با حضور محبان اهل بیت(علیهم‌السلام) برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز