خبرگزاری کار ایران

ابراز رضایت امام جمعه کیش از برنامه ماه مبارک رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۸۳۵

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: عزت، شوکت و کرامت امت اسلامی در گرو اتحاد و همبستگی امت و کشورهای اسلامی است.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر با اشاره و ابراز رضایت از اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان در جزیره کیش، از همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، نهادها، دستگاه ها و اصناف و کیشوندان در برپایی این برنامه ها قدردانی و از عید سعید فطر به عنوان عید عبادت و بندگی یاد کرد و این عید بزرگ مسلمانان را تبریک گفت.

امام جمعه کیش با بیان این که دشمنان از انقلاب اسلامی، محور مقاومت و از قرابت امت اسلامی سیلی خوردند و درصدد تفرقه امت اسلامی هستند؛ خاطر نشان کرد:عید ما موقعی است که همه امت و کشورهای اسلامی منسجم در کنار مردم مظلوم جهان بویژه مسلمانان فلسطین باشند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز ادامه داد: درس ما از عید فطر، اتحاد و انسجام علیه ظالمین و استکبار جهانی بویژه رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان غده سرطانی منطقه است که امیدواریم به زودی با نابودی این رژیم، شاهد بازگشت قدس به مسلمانان و حضور مردم فلسطین به سرزمین خود باشیم.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از خطبه های نماز عید فطر با اشاره به وضعیت معیشتی و اقتصادی کشور و با یادآوری وظیفه مردم و مسوولان کشور گفت: مقام معظم رهبری از تورم، کاهش ارزش پول ملی، عدم ثبات قیمت ها، نرخ ارز و اختلاف طبقاتی گلایه کردند و بارها فرمودند و تاکید کردند که مدیران و مسوولان از پرداختن به حواشی و مسائل جانبی پرهیز کنند و با تمرکز بر خدمت به مردم، مشکلات اساسی آنان را رفع کنند.

وی با بیان این که ما نباید اقدامات ارزشمند، افتخار آمیز و غرور آفرین کشور و دولت را نادیده بگیریم که موجب افتخار و سرافرازی همه ما و کشور است؛ تاکید کرد: از طرف دیگر نباید مشکلات مردم را نادیده بگیریم. مردم زیر بار مشکلات قرار دارند و سفره مردم سبک تر شده و مشکلات بیشتر شده وامیدواریم اقدامات مسوولان، نتیجه خود را سرسفره ی مردم نشان بدهد و باعث رضایتمندی بیشتر آنان شود.

امام جمعه کیش ادامه داد: امیدواریم به برکات دستاوردهای ماه رمضان با همدلی، اخلاص، وحدت و همکاری مسوولان، مردم و بخش خصوصی زمینه رضایتمندی مردم فراهم و حال مردم بهتر شود.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم بهبود وضعیت فرهنگی و اهتمام به ارزش ها خاطر نشان کرد: دشمنان به حربه های سیاسی، نظامی و اقتصادی اکتفا نمی کنند و از حربه های فرهنگی، روانی و رسانه ای بهره می برند و با دروغگویی، تحریف حقایق و وارونه کردن آن سعی در بدبینی کردن و ناامیدی مردم از دولت و نظام دارند.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال هجمه فرهنگی هستند لذا باید مسوولان برای اجرای ارزش ها و هنجارها تمام تلاش خود را داشته باشد و در این میان مردم مراقب باشند که در دام دشمن قرار نگیرند و با رعایت ارزش ها، زمینه عزت و افتخار کشور و نظام اسلامی را فراهم آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز