خبرگزاری کار ایران

رشد کمی و کیفی در برگزاری کیش اینوکس 2023

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۱۷۵

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین المللی سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان، ضمن مثبت ارزیابی کردن روند برپایی دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی همچنین پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور "کیش اینوکس 2023"، از رشد کمی، کیفی و افزایش تعداد شرکت کنندگان این رویداد خبر داد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در تشریح این موضوع گفت: امسال نسبت به سال گذشته شرکت های بیشتری در رویداد "کیش اینوکس 2023"حضور یافتند و تعدد پنل ها و گفتگوهای تخصصی حوزه مالی همچنین تکمیل ظرفیت آنها نشان دهنده افزایش تعداد حاضران و استقبال قابل قبول علاقمندان بود.

سرهنگی از امضا تفاهمنامه هایی با بانک های مسکن، سینا، قرض الحسنه مهرایران، رفاه کارگران و بیمه البرز خبر داد و تصریح کرد: از ظرفیت هر یک از بانک ها، فراخور نیاز جزیره کیش بهره گرفتیم تا گام های مثبتی در تمامی حوزه ها برداشته شود، بنابراین امیدوارم این نمایشگاه آورده مالی و سرمایه گذاری مد نظر را برای کیش رقم بزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از ظرفیت آموزشی مدارس نیز استفاده و کلاس های آموزش سواد مالی و بورس را به صورت پایه ای برگزار کردیم.

در پایان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، نشست ها،تعاملات و ارتباطات بیشتر در حوزه مالی را عاملی برای تبدیل این منطقه به هاب اقتصادی و صنعت مالی برشمرد که گردشگر خاص خود را نیز جذب خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز