خبرگزاری کار ایران

باران از آغاز فصل بهار در کیش خبر داد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۱۴۲

بارش نخستین باران در سال آبی جاری به هوای جزیره کیش طراوت بهاری بخشید.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، باران امروز که همراه رعد و برق از ساعت 4 و 33 دقیقه آغاز و میزان آن 7/7 میلی متر گزارش شد؛ باعث طراوت و تازگی هوا و پایان ۶ ماه فصل گرما در جزیره کیش شد.

در حال حاضر با بارش این نعمت الهی، ساکنان و گردشگران جزیره کیش هوای دل انگیز بهاری را در آغاز دومین ماه فصل پائیز تجربه می کنند.

بارش باران در ساعات ابتدایی پنج شنبه 4 آبان علاوه بر آن که جان تازه ای به درختان و گیاهان این جزیره زیبا بخشیده ؛ باعث شده است که ساکنان و گردشگران زودتر از موعد به معابر و خیابان ها آمده و از هوای بهاری کیش بهره ببرند و با گرفتن عکس، این روز زیبا را در خاطرات خود ثبت کنند.

براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان هرمزگان برای فردا جمعه 5 آبان تا ظهر، احتمال رگبار پراکنده و برای بعد از ظهر، وزش باد شمال غربی با سرعت 35 کیلومتر و نیز تلاطم دریا پیش بینی شده است.

گفتنی است میزان بارندگی در سال آبی گذشته در جزیره کیش 106 و نیم میلیمتر و عمدتا در ماه های پاییز و زمستان و بصورت رگبار بوده است.

لازم به ذکر است سال آبی اشاره به یک دوره دوازده ماهه برای سنجش میزان بارندگی در یک ناحیه دارد و منطبق با سال رسمی نیست و از مهر هر سال آغاز می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز