خبرگزاری کار ایران

انتصاب فرمانده جدید پایگاه پدافند هوایی "شهید برزگر جمشیدی" کیش

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۴۳۵

طی حکمی از سوی فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق شهدای خلیج فارس، سرهنگ جواد پورخسروانی به سمت فرمانده پایگاه پدافند هوایی جزیره کیش "شهید برزگر جمشیدی" منصوب شد.

به گزارش ایلنا، آیین تکریم و معارفه فرماندهی پایگاه پدافند هوایی جزیره کیش "شهید برزگر جمشیدی" که صبح سه‌شنبه با حضور مسولان محلی و سازمان، ائمه جمعه، روسای ادارت، نهادها و دستگاه‌های اجرایی مستقر در جزیره، فرماندهان نیروهای نظامی، انتظامی و سپاه این منطقه در سالن سینما لبخند کیش برگزار شد، سرهنگ جواد خسروانی به عنوان فرمانده پایگاه پدافند هوایی جزیره کیش "شهید برزگر جمشیدی" معرفی شد و از اقدامات ارزشمند سرهنگ سیف‌اله کاظم‌لو در دوران این مسوولیت با اهداء لوح تقدیر و هدایای ارزنده مورد تجلیل قرار گرفت.

در حکمی که از سوی امیر سرتیپ دوم نصراله هوشمند خطاب به سرهنگ جواد پورخسروانی صادر شده، آمده است:

هم‌رزم گرامی جناب سرهنگ ستاد جواد پورخسروانی

نظر به شایستگی و توانمندی جنابعالی در انجام مسوولیت های محوله به موجب این حکم از 24 دی ماه 1401 به سمت فرمانده گروه پدافند هوایی کیش "شهید برزگر جمشیدی" منصوب می‌شوید.

امید است با اتکای نیروی لایزال الهی در ظل توجهات خواسته حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) و تحت رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت به فرماندهی معظم کل قوا با استفاده از همه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود و با بهره‌گیری از تجارب و اندوخته‌های مفید در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارتقاء سطح آمادگی دفاعی و صیانت از قلمرو هوایی کشور همواره موفق و سر بلند باشید.

بنا بر این گزارش، امیر سرتیپ دوم نصراله هوشمند فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق شهدای خلیج فارس در این مراسم؛ ضمن گرامیداشت سوم خرداد و  آنانی که برای کشورمان افتخار و حماسه آفرینی کردند، گفت: این اقدامات مهم سبب ایجاد سامانه سوم خرداد شد و در سال ۱۳۹۸ با سامانه کاملا ایرانی در منطقه جغرافیای جنوب شرق کشور برگ زرینی دیگری در افتخارات این مرز و بوم به ثبت رساند.

وی با اشاره به این که پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران با چشمانی همیشه بیدار در زمینه بازدارندگی؛ گام‌های موثری برداشته است، اظهار داشت: امروز پایگاه های اطلاعاتی و جاسوسی دشمن به فرامرزها رسیده و روزی بیش از ۱۰۰ شناور امریکایی در خلیج فارس بود که با رصد و پایش و اخطارهای بازدارنده این تعداد به کمتر از 17 مورد کاهش یافته است.

وی با اشاره به سراسر ایثار و رشادت های دلاورمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ پدافند هوایی کشور، تاکید کرد: در دفاع از کیان و بلاد اسلامی به ویژه آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران که آسمان ولایت است لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق، با بیان این که قدرت مقتدرانه پدافند هوایی کشور نیازمند تبیین این همه شجاعت و ایثار است، اظهار داشت: جزیره کیش در طول 8 سال دفاع مقدس به عنوان نگین خلیج فارس و چشم بینای جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی کرده و بخش عظیمی از خلیج فارس و استان های همجوار را پوشش پدافندی دارد.

وی اضافه کرد: کیش فقط یک جزیره گردشگری و سازمان یافته اقتصادی نیست بلکه چشم بینای کشورمان است.

همچنین در پایان این مراسم با اهدای حکم انتصاب و معارفه جواد پورخسروانی به عنوان فرمانده پدافند هوایی جزیره کیش و با اهداء لوح تقدیر از زحمات سرهنگ سیف‌اله کاظم‌لو که مسئولیت بعدی وی در استان همدان با ارتقاء بالاتر است، مورد تجلیل قرار گرفت.

در حکم لوح تقدیر که از سوی فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب شرق شهدای خلیج فارس خطاب به سیف‌اله کاظم‌لو صادر شده، آمده است:

رویکرد، حشمت و عظمت و قدرت کشور ایران منبعث از تلاش‌های دلاورمردانی است که خالصانه و مخلصانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نماید.

از اینکه با اراده آهنین و بر اساس دینداری و اخلاق‌مداری در جهت اقتدار و با بالندگی ایران اسلامی با حماسه‌آفرینی و سلحشوری، مدافع راستین نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران همت گمارده‌اید، این لوح تقدیر به پاس مجاهدت خستگی‌ناپذیر تقدیم محضر ایثارگرانه شما می گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز