خبرگزاری کار ایران

گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در سازمان منطقه آزاد کیش

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۵۹۴

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در نشست با کارکنان روابط عمومی سازمان و شرکت های تابعه به مناسبت 27 اردیبهشت، برایفای نقش مقتدرانه و برقراری تعامل سازنده روابط عمومی ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا؛ سعید پورزادی سرپرست سازمان در این نشست که صبح امروز 27 اردیبهشت به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، ضمن تبریک به تمامی تلاشگران عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی گفت:  روابط عمومی ها در کنار مدیران سازمان به عنوان مشاوری امین و بازویی توانمند بر مبنای واقعیتها ایفای نقش می کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی به عنوان پیشانی سازمان، با ایجاد شور و نشاط، حس پویایی را به جامعه منتقل می کند اظهار داشت: روابط عمومی سازمان و شرکت های تابعه در دوره سرپرستی بنده با یک روند منطقی و قابل قبول فعالیت کردند و این حوزه با توجه به جایگاه حساس خود، به عنوان پیشانی مجموعه باید همچنان مقتدرانه عمل کند.

 سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با مثبت ارزیابی کردن نتایج کار و فعالیت ها در روابط عمومی سازمان خاطرنشان کرد:

هدف روابط عمومی سازمان و شرکت های تابعه باید انسجام،همکاری و هماهنگی برای دستیابی به اهداف مهم مجموعه باشد و در همین راستا خروجی و بازخورد کارهای انجام شده و انعکاس آن از طریق روابط عمومی سازمان، گویای تلاش همکاران ما در تمامی حوزه ها است.

پورزادی نقش روابط عمومی را به عنوان چشم بینا و گوش شنوای سازمان، برقراری تعامل سازنده ایجاد، ثروت، فعالیت های میدانی، رصد مسائل مختلف و گوشزد به تمامی حوزه ها برشمرد و بر تقویت این نقش ها تاکید کرد.

سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه عنوان کرد: فعالیت رسانه موجب پویایی شهر، جریان یافتن اخبار و تعامل سازنده می شود که روابط عمومی باید این پویایی را مدیریت کند.

پورزادی در بخش دیگر سخنان خود به استفاده از عناصر تحولگرایانه و مبتنی بر عملکرد در حوزه های عمرانی زیرساختی سرمایه گذاری و توسعه اشاره کرد و بیان داشت: امسال بنابر دستور رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد به دنبال ایجاد تحول هستیم، بنابراین روابط عمومی نیز باید برنامه تحولی خود را تدوین و اجرا کند تا بتواند به خوبی برای توسعه و اتفاقاتی که در جریان آن رخ می دهد، تولید محتوا کند.

وی تولید محتوا در خصوص بسته ها و فرصت های سرمایه گذاری را یکی از مواردی عنوان کرد که باید به آن توجه شود.

سعید پورزادی برقراری ارتباطات سازنده با عمان، قطر و امارات متحده عربی را از اقداماتی برشمرد که امسال دولت در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار داده است.

هدف گذاری در خصوص دیپلماسی اقتصادی با ایجاد اتاق فکر و بررسی نقاط ضعف و قوت سازمان در این زمینه، همچنین اصلاح ساختارها بر اساس مسئولیت و ماموریت مناطق، از جمله موضوعاتی بود که سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به آن اشاره کرد.

گفتنی است در پایان این نشست، از کارکنان روابط عمومی سازمان و شرکت های تابعه با اهدا لوح تقدیر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز