خبرگزاری کار ایران

بازدید سعید پورزادی از نمایشگاه بین المللی صنعت پخش ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۸۵۴

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پنجمین نمایشگاه بین المللی، صنایع غذایی، دارویی و صنعت پخش ایران، با برخی از شرکت های حاضر در این رویداد دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش ایلنا: این رویداد که با تمرکز بر آخرین نوآوری ها و دستاوردهای جهانی صنعت پخش و با حضور بزرگان این صنعت،سه شنبه شب19 اردیبهشت فعالیت خود را در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش آغاز کرده مورد استقبال گسترده فعالان صنعت پخش و علاقمندان به این حوزه قرار گرفته است.

سعید پورزادی شامگاه چهارشنبه بیستم اردیبهشت در بازدید از این نمایشگاه و غرفه های فعال که با ارائه شایسته محصولات خود میزبان عموم بازدید کنندگان در این رویداد اقتصادی هستند با برخی از شرکت ها در زمینه توسعه و ارتقاء صنعت که می تواند تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی کیش داشته باشند دیدار و به بحث و تبادل نظرپرداختند.

پورزادی سطح برگزاری این نمایشگاه و رویدادهای مشابه در جزیره کیش را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این منطقه با میزبانی از رویدادهای مختلف که زمینه ساز ایجاد تحول در صنعت و اقتصاد مناطق آزاد می شود حمایت می کند.

در این بازدید میثم سام بند مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، علیرضاابراهیم پو.ر سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و امیر ترکاشوند سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

همچنین برگزاری 24 نشست تخصصی و همایش جانبی با موضوعاتی از قبیل "نقش فناوری اطلاعات و هوشمند سازی در سیاست گذاری، برنامه ریزی و کنترل جریان های زنجیره تامین کشور، رصد کالا و الزامات و چالش های سامانه جامع تجارت، میزگرد هم اندیشی نقش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در توسعه، اشتغالزایی و رونق تولید کشور با تمرکز بر ارائه راه کارهای نوآورانه در تامین سوخت ناوگان صنعت پخش، آینده پژوهی از جمله نشست های این رویداد است.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه بین المللی، صنایع غذایی، دارویی وصنعت پخش ایران از روز سه شنبه 19 اردیبهشت فعالیت خود را در جزیره کیش آغاز کرده و تا پنجشنبه21اردیبهشت از ساعت 17 تا 22میزبان عموم بازدید کنندگان در این رویداد اقتصادی هستند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز