خبرگزاری کار ایران

پلیس در چهارشنبه آخر سال همگام با شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۶۱۰

سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس در چهارشنبه آخر سال تا جایی که آسیب عمومی و اجتماعی برای مردم حادث نشود همگام با شهروندان است، گفت: هنجارشکنان بدانند که با آنان قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی گفت: پلیس در چهارشنبه آخر سال تا جایی که آسیب عمومی و اجتماعی برای مردم حادث نشود همگام با شهروندان و سهیم در شادی آنان خواهد بود و نگاه به این حوزه کاملاً اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان با کنترل و مدیریت هیجانات آنی، هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس خودشان را یاری کنند، ادامه داد: با وجود تمامی هشدارها، تبشیر و انذار پلیس، متأسفانه طبق آخرین آمار واصله بیش از ۱۴ نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را بر اثر هیجانات کاذب و شادی‌های لحظه‌ای از دست داده‌اند.

سخنگوی فراجا عنوان کرد: لیکن هنجارشکنان بدانند و آگاه باشند در مواجهه با اقداماتی که برای سلامت روان و جسم شهروندان خطرآفرین باشد، قاطعانه برخورد و آنان تا پایان تعطیلات، مهمان اجباری پلیس و دستگاه قضا خواهند بود.

سردار منتظرالمهدی گفت: انتظامی کشور با افزایش گشت‌های سواره، پیاده، محسوس و نامحسوس، برای جلوگیری از حوادث تلخ و آسیب به محافل گرم خانوادگی در آستانه سال نو؛ در سطح شهرها مستقر و اجرای مأموریت می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این ایام نیز با کنترل مبادی ورودی و بسترهای فروش واقعی و مجازی مواد محترقه خطرآفرین با افزایش ۴۳ درصدی کشفیات مواد پرخطر مواجه و در این خصوص بالغ بر ۴۷۰ نفر بازجویی و دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز