خبرگزاری کار ایران

سردار منتظرالمهدی تاکید کرد:

تکریم، حفظ شأن و منزلت سربازان در همه مجموعه‌ها از الزامات است/ برخورد و نگاهمان به سرباز پدرانه و متعهدانه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۰۰۷

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا بر ضرورت حفظ شأن و منزلت کارکنان وظیفه تأکید کرد و گفت: این عزیزان باید در مشاغل تخصصی و حرفه ای خود در بخش های مختلف مجموعه فعالیت داشته و بکارگیری شوند.

به گزارش ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی در نشستی صمیمانه با سربازان معاونت فرهنگی اجتماعی به گفت وگو پرداخت و از نزدیک شنوای مسائل و مشکلات آنان بود.

سربازان در ابتدای این نشست هرکدام به معرفی خود و رشته تحصیلی و تخصصی که در آن فعالیت دارند، پرداخته و برخی نیز که فضای صمیمی را مناسب دیدند به نوعی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس بر ضرورت حفظ شأن و منزلت کارکنان وظیفه تاکید کرد و گفت: قطعا لازم است این عزیزان در مشاغل تخصصی و حرفه ای خود و در بخش های مختلف مجموعه فعالیت داشته و بکارگیری شوند.

وی با بیان اینکه سربازان هم همانند همه افراد جامعه برای زندگی و آینده خود برنامه دارند، افزود: این افراد برای خانواده، جامعه، مجموعه انتظامی و ... سبب افتخار هستند و ان شاءالله آینده درخشانی در انتظارشان خواهد بود.

منتظرالمهدی افزود: در این مدت کوتاه که سربازان مهمان ما هستند همه تلاش خود را بکار خواهیم بست تا این عزیزان بتوانند در طول دوران مقدس سربازی تجاربی ارزشمند فرا گرفته و در زندگی شخصی خود ساری و جاری کنند.

وی دوران سربازی را فرصتی مغتنم دانست که جوانان می توانند در عرصه های مختلف به پویایی و رشد برسند و پس از اتمام دوران خدمت با اندوخته‌های خود با گامی استوار و محکم وارد جامعه شده و در توسعه و پیشرفت کشور موثر باشند.

معاون فرهنگی اجتماعی فرجا با اشاره به اینکه تکریم، حفظ شأن و منزلت سربازان در همه مجموعه ها از الزامات است و باید برخورد و نگاهمان به سربازان وظیفه، پدرانه و متعهدانه باشد، تصریح کرد: خدمت مقدس سربازی سرآغاز تحولی بزرگ و آغاز سازندگی معنوی در زندگی جوانان این مرز و بوم  است و مهمترین آن که می توانند در این فرصت، اراده، خودباوری و مسئولیت پذیری را در خود تقویت کنند.

منتظرالمهدی در پایان با تاکید بر برگزاری مسابقات ورزشی مختلف برای کارکنان وظیفه تاکید کرد: امیدوارم در طول دورانی که مسئولیت بر عهده دارم این نشست های صمیمانه تداوم یابد و در حد توان و در کنار انجام ماموریت ها، محیطی آرام و سرشار از صمیمیت در کنار یکدیگر داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز