خبرگزاری کار ایران

انتشار فراخوان عمومی‌ شناسایی‌ مجریان برگزاری‌ رویدادها و ثبت‌ ایده ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۸۳۴

سازمان منطقه آزاد کیش از مجریان و برگزار کنندگان رویدادها و مناسبت‌ ها جهت‌ فعالیت‌ در جزیره کیش‌ دعوت به‌ همکاری‌ می کند.

به گزارش ایلنا؛ معاونت گردشگری در راستای‌ سیاست‌ های‌ کلان سازمان منطقه آزاد کیش، مبنی‌ بر رونق‌ گردشگری‌، اقتصادی‌ منطقه‌ و استفاده حداکثری‌ از ظرفیت‌ ها و امکانات موجود در جزیره کیش‌ در فراخوانی از مجریان و برگزار کنندگان رویدادها و مناسبت‌ ها دعوت به همکاری کرد.

این رویدادها شامل برگزاری جشنواره های "فرهنگی‌، ادبی، هنری‌، آئینی‌، اقوام، جنگ‌ شادی‌ و سرگرمی‌، فیلم‌، نمایش‌، آشپزی‌ و غذائی‌، محصولات روستائی‌، کشاورزی‌ و... " و همچنین در بخش مسابقات "عکاسی‌، نقاشی‌، طراحی‌، نگارگری، مجسمه‌ سازی‌،رباتیک‌ ، گیم‌ نت‌" و نمایشگاه ها "عمومی، تخصصی‌ و اختصاصی‌" است.

 بنابراین گزارش، برگزاری همایش‌ ها "گردهمایی‌ های‌ صنفی‌ و اختصاصی‌ برندها و شرکت‌ها، کنگره های‌ علمی‌ و حرفه‌ ای‌، سمینار و کنفرانس‌ های‌ تخصصی، سمپوزیوم های‌ علمی‌ و بازآموزی‌، کارگاه ها و دوره های‌ آموزشی‌، گردهمائی های‌ سازمانی، مجامع‌ صنفی‌ و نشست‌ های‌ تشکل‌ها) و حراج ها (محصولات هنری‌، اشیاء قیمتی‌، فرش های‌ نفیس‌ و کالاهای‌ شخصی‌ خاص) از دیگر موضوعات این فراخوان می باشد.

شناسائی‌ استعدادها، ایده ها و طرح های‌ مجریان بالقوه و بالفعل‌ جهت‌ سازماندهی‌ و برگزاری‌ رویدادهای‌ جدید و پر مخاطب‌، فعال سازی‌ ظرفیت‌ های‌ پنهان و بالقوه کیش‌ در زمینه‌ رویدادها و مناسبت‌ ها، پشتیبانی‌ و حمایت‌ از برگزارکنندگان خلاق و خوش ذوق رویدادها و مناسبت‌ ها جهت‌ اجرای‌ برنامه‌ در این منطقه‌، ترغیب‌ و تشویق‌ برگزارکنندگان رویدادها جهت‌ برنامه‌ریزی‌ و اجرای‌ برنامه‌ در فصل‌های‌ کم‌ مسافر جزیره، استفاده هرچه‌ بیشتر از امکانات موجود در کیش جهت‌ برگزاری‌ رویدادها و مناسبت‌ ها از جمله اهداف این فراخوان عنوان شده است.

متقاضیان می توانند طرح و رزومه خود را در زمینه‌ برگزاری‌ جشنواره، نمایشگاه، همایش‌،گردهمایی‌، مسابقات و سرگرمی‌ به همراه مستندات و مدارک مربوطه را برای‌ سه‌ ماهه‌ پایانی ‌سال جاری ‌و شش‌ ماهه‌ اول سال ١٤٠٢ بصورت جداگانه ‌در سامانه‌ events.kish.ir  بارگذاری‌ و با دریافت‌ کد رهگیری‌ پیگیری‌ کنند.

بر اساس این گزارش کلیه‌ طرح ها و ایده های‌ ثبت‌ شده متقاضیان توسط‌ ستاد هماهنگی‌ جشنواره ها و رویدادها مورد بررسی‌ و ارزیابی‌ شده و از برگزیدگان طرح ها و ایده های‌ نو جهت‌ صدور مجوز و عقد قرارداد برگزاری‌ به صورت جداگانه‌ دعوت خواهد شد.

عدم تداخل موضوعی طرح ها و ایده های‌ اعلامی‌ از سوی‌ متقاضیان با موضوعات ثبت‌ شده در تقویم‌ سالیانه‌ رویدادها و مناسبت‌ های‌ کیش‌ از جمله شرایط شرکت در این فراخوان است.

ستاد هماهنگی‌ جشنواره ها و رویدادها از طرح های‌ خلاق، نوین‌ و دارای‌ تداوم برگزاری‌ که‌ در جهت‌ رونق‌ گردشگری‌ و اقتصادی‌ کیش‌ باشند حمایت‌ و پشتیبانی‌ ویژه می‌ کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز