خبرگزاری کار ایران

نیروهای پلیس کیش هوشمند و متعهد هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۰۳۹

رئیس دادگستری جزیره کیش در جمع فرماندهان و معاونان پلیس کیش گفت: نیروهای پلیس کیش عضوی از خانواده دستگاه قضایی هستند که هوشمند و متعهد عمل می کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، " یاسین مطهری زاده" در دیدار فرمانده، هئیت رئیسه و جمعی از کارکنان پلیس کیش به مناسبت سال روز قوه قضائیه در دفتر کار خود حضور نیروهای مقتدر و هوشمند پلیس را در جزیره کیش مثبت ارزیابی کرد و افزود: اقتدار پلیس، اقتدار دستگاه قضایی است.

وی تأکید کرد: عملکرد خوب نیروهای پلیس قطع به یقین در روند ارائه خدمات دستگاه قضایی به مردم تأثیر مثبت خواهد داشت.

رئیس دادگستری جزیره کیش ادامه داد: اهداف نیروی انتظامی و دستگاه قضایی مشترک است و مهم ترین آن تأمین و حفظ امنیت برای رفاه حال شهروندان است.

موفقیت ها در سایه تعامل محقق می شود

دادستان جزیره کیش در این دیدار صمیمی از تلاش ها، پیگیری ها و همکاری نیروهای پلیس کیش تقدیر و افزود: امنیت خوب در جزیره کیش محصول تعامل مطلوب دستگاه قضایی و پلیس است و تقویت تعاملات زمینه ایجاد شرایط ایده آل برای خدمت به مردم خواهد شد.

" محمد عباسی " افزود: گسترش تعاملات با توجه به میزان تراکم مراجعات و پرونده ها خود خدمت به مردم را تسریع و روند رسیدگی ها را کوتاه می کند که در نهایت رضایت مندی عمومی را در بر خواهد داشت.

دستگاه قضایی یار همیشه همراه پلیس در عرصه خدمت به مردم

 فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در این دیدار به رئیس دادگستری، دادستان کیش گفت نیروهای این فرماندهی برای اجرای تدابیر دستگاه قضایی با هدف خدمت به مردم  همیشه پای کار بوده و آمادگی کامل دارند.

سرهنگ" علی اصغر جمالی" با ارائه آمار به موضوعات پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کاهش ناهنجاری ها اشاره کرد و افزود: ساماندهی خانه های شبانه، توجه به نیازهای مردم و مدیریت در نگهداری اموال می تواند کمک شایانی به مجموعه دستگاه قضایی و پلیس را در بر داشته باشد.

وی افزود: برای تأمین و حفظ امنیت پایدار و تحقق خواسته های مردم نیاز به پای کار بودن دستگاه های موثر در جزیره کیش است و تقویت تعاملات به نفع مردم خواهدشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز