خبرگزاری کار ایران

تشریح خدمات امدادی درمانی هلال احمر در کربلای معلی

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۸۴

۲۲ تن دارو برای پوشش امدادی و درمانی زائران حسینی به فرودگاه نجف ارسال شد و این داروها تخلیه و در بین چادرها تقسیم شد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه به منظور پوشش امدادی و درمانی زائران ۲۲ تن دارو به کشور عراق ارسال شد، افزود: این محموله در میان چادرهای هلال احمر توزیع شد.

به گزارش ایلنا؛ سید علی مرعشی با اشاره به برپایی ۸ چادر امدادی و درمانی بین مسیر نجف تا کربلا برای خدمات رسانی به تمامی زائران عتبات عالیات اظهار کرد: علاوه بر آن ۲۵ دستگاه آمبولانس با امکانات کافی به همراه نیروی امدادرسان در این مسیر مستقر شده اند تا زائران با آرامش خاطر نسبت به طی مسیر اقدام کنند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مورد استقرار چادر های درمانی – امدادی نیز گفت: ۳ چادر درمانی – امدادی در بین الحرمین مستقر شده و علاوه بر آن ۴ درمانگاه در ۴ ضلع حرم مطهر سید اشهدا و حضرت عباس(ع) و یک درمانگاه شبانه روزی در کربلای معلی آماده ارائه خدمات امدادی و درمانی به مراجعان است.

وی با اشاره به اینکه پزشکان متخصص شامل تخصص های جراحی، قلب، داخلی، اطفال، مغز و اعصاب، زنان، ارتوپدی و طب اورژانس هستند، تصریح کرد: از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ۲۷۰ پزشک متخصص، پزشک عمومی، پرستاران زن و مرد و امدادگران جمعیت هلال احمر برای پوشش امدادی و درمانی عزاداران حسینی به کشور عراق اعزام شدند.

مرعشی به ارسال محموله دارویی هلال احمر به عراق اشاره و خاطرنشان کرد: ۲۲ تن دارو برای پوشش امدادی و درمانی زائران حسینی به فرودگاه نجف ارسال شد و این داروها تخلیه و در بین چادرها تقسیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز