خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

بهره برداری از تعدادی پروژه عمرانی دلیجان

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۳۰۹

همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار مرکزی تعدادی از پروژه های عمرانی دلیجان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، امروز در سومین روز از هفته دولت تعدادی از پروژه‌های عمرانی دلیجان با حضور استاندار مرکزی به بهره برداری رسید.

این پروژه های به شرح زیر است:

-روشنایی محور نیم ور - دلیجان به بهره برداری رسید. این پروژه در فاز اول به طول 2 کیلومتر و با اعتبار 600 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی به بهره برداری رسیده است. اجرای فاز دوم این پروژه نیز به طول 4 کیلومتر در دست اقدام است و برای اجرای آن یک میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

-شرکت مانا ثروت ایرانیان در شهرستان دلیجان در زمینی به مساحت 20 هکتار و زیربنای 2000 هزار متر مربع احداث شده و به بهره برداری رسیده است. تولیدات این شرکت الیاف بتن پلی پرو پیلن است و ظرفیت تولید آن به 4320 تن در سال می رسد. برای بهره برداری از این مجموعه یکصد میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که این میزان اعتبارات از محل سرمایه گذاری های بخش خصوصی تامین شده است. با بهره برداری از این شرکت برای 20 نفر به صورت مستقیم و 50 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

-سالن ورزشی چندمنظوره روستای خاوه به بهره برداری رسید. این سالن ورزشی در فضایی به وسعت 1115 متر مربع احداث شده که عملیات اجرایی احداث آن توسط دفتر فنی معاونت عمرانی استانداری مرکزی انجام شده است. برای بهره برداری از این سالن ورزشی چندمنظوره یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که این میزان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های استان مرکزی تامین شده است. با بهره برداری از این سالن ورزشی چندمنظوره جمعیت یکهزار نفری روستای خاوه تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

-طرح توسعه شرکت الیاف شیشه ساینا دلیجان به بهره برداری رسید. این پروژه در فضایی به وسعت 13 هزار متر مربع احداث شده است. محصولات این بخش از مجموعه کارخانجات ساینا دلیجان تولید انواع پارچه های بافته شده از الیاف شیشه است و ظرفیت تولید آن به 1500 تن در سال می رسد. برای بهره برداری از این مجموعه یک میلیون و 500 هزار دلار اعتبارات ارزی و 7 میلیارد تومان اعتبارات ریالی هزینه شده که همگی این میزان اعتبارات از محل سرمایه گذاری های بخش خصوصی تامین شده است. با بهره برداری از طرح توسعه این کارخانه برای 50 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

-آسفالت معابر شهری شهر نراق از توابع شهرستان دلیجان به بهره برداری رسید. این پروژه در فضایی به وسعت 13 هزار مترمربع اجرایی شده و برای اجرای آن 1100 تن آسفالت ریزی انجام شده است. همچنین در این پروژه 2 کیلومتر جدولگذاری نیز اجرایی شده است. برای اجرای عملیات آسفالت ریزی 600 میلیون تومان و برای اجرای عملیات جدولگذاری 170 میلیون تومان اعتبار هزینه شده که این میزان اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری نراق تامین شده است.

-مدرسه راهنمایی آموزشگاه برکت در شهرستان دلیجان در زمینی به مساحت 3000 مترمربع و زیربنای 1295 مترمربع شامل 12 کلاس درس با کاربرد آموزشی احداث شده و به بهره برداری رسیده است. برای بهره برداری از این مدرسه راهنمایی 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی و با مشارکت بنیاد برکت تامین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز