خبرگزاری کار ایران

مقابل فرمانداری ساوه و زرندیه انجام شد:

اعتراض کارگران ساوه به ۶ سال تأخیر در زمان تحویل مسکن

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۶۹۶

«فرماندار ساوه و زرندیه با حضور در جمع کارگران معترض آنان را به آرامش دعوت کرد و قول داد موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری کند.»

صبح امروز جمعی از کارگران در اعتراض به عملکرد اتحادیه اسکان(اتحادیه مرکزی تعاونی‌های مسکن کارگران ایران) در مقابل فرمانداری ساوه و زرندیه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران با تجمع در مقابل فرمانداری ساوه خواستار خاتمه بلاتکلیفی ۶ سالهشان در تحویل مسکن شدند.

بر اساس این گزارش، فرماندار ساوه و زرندیه با حضور در جمع کارگران معترض آنان را به آرامش دعوت کرد و قول داد موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری کند.

مهدی زمانی نوری دبیر اجرایی خانه کارگر ساوه و زرندیه درباره تجمع امروز کارگران گفت: تعداد ۱۶۵ نفر از اعضاء تعاونی‌های مسکن کارگری اواخر سال ۸۵ با پرداخت ۸ میلیون تومان به عضویت پروژه ساخت ۲۱۲ واحد مسکونی توسط اتحادیه اسکان در شهرک علوی ساوه درآمدند و مقرر شد واحدهای مسکونی پس از دو سال ساخته شوند و در مدت ۵ سال بصورت اجاره به شرط تملیک به اعضاء واگذار شوند.

وی افزود: متاسفانه پس از گذشت ۶ سال از موعد تحویل مسکن ۱۰۵ نفر از اعضاء موفق به دریافت حق خود شدند و مابقی تا کنون در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز