خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

ظاهر استان مرکزی گویای باطن آن نیست

کد خبر : ۱۷۲۲۹۸

رکود صنایع و عدم استفاده کامل از ظرفیت واحدهای صنعتی در شهرستان‌های مختلف یکی از مشکلات مهم واساسی استان است که سبب شده ظاهر آن گویای باطن و ماهیت استان نباشد و شهروندان اثرات قابل توجهی از رونق اقتصادی و توسعه وپیشرفت را شاهد نباشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در جلسه شورای اداری استان با حضور لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: ظاهر استان مرکزی گویای باطن آن نیست.
به گزارش ایلنا قاسم عزیزی ضمن تقدیر از حضور رئیس مجلس در استان مرکزی تصریح کرد: رکود صنایع و عدم استفاده کامل از ظرفیت واحدهای صنعتی در شهرستان‌های مختلف یکی از مشکلات مهم واساسی استان است که سبب شده ظاهر آن گویای باطن و ماهیت استان نباشد و شهروندان اثرات قابل توجهی از رونق اقتصادی و توسعه وپیشرفت را شاهد نباشند.
وی افزود: مجلس در خصوص تصویب قوانین و مصوباتی برای رفع مشکلات صنایع تاکیدات ویژه‌ای داشته است اما بخش اصلی ومهم انجام امور مرتبط با رفع این مشکلات به عهده مسئولان اجرایی و مدیران است که باید فعالیت بیشتری در این خصوص انجام شود.
نماینده مردم شازند در مجلس از توجه مجلس در خصوص حل مشکلات تولید، اشتغال و افزایش اعتبارات عمرانی تقدیر کرد و اظهار امیدواری نمودبا توصیه و توجه رئیس مجلس موجب گره گشایی و رفع مشکلات صنعت و بخش تولید در استان مرکزی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز