خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار مرکزی در گفتگو با ایلنا:

تمام فرمانداران استان تغییر می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۵۶

تمامی ۱۲ فرماندار شهرستان‌های استان تا خرداد سال آینده تغییر می‌کنند و هم‌اینک تعدادی از این تغییرات قطعی شده و تا قبل از سال جدید نیمی از فرمانداران استان تغییر خواهند کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: تمامی ۱۲ فرماندار شهرستان‌های استان تا خرداد سال آینده تغییر می‌کنند و هم‌اینک تعدادی از این تغییرات قطعی شده و تا قبل از سال جدید نیمی از فرمانداران استان تغییر خواهند کرد.
شکرااله حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در اراک در خصوص تغییر فرمانداران گفت: برای انجام تغییرات نظرات نمایندگان هر شهرستان در این انتخاب‌ها لحاظ می‌شود و ما به عنوان نماینده دولت در استان به دنبال ایجاد تنش با نمایندگان نیستیم. در عین حال بر اساس وظایف محوله به این نکته هم اذعان داریم که هر کس باید وظیفه خود را به خوبی به انجام برساند و در کار‌ها تداخل کاری صورت نپذیرد.

وی افزود: در حال حاضر احترام متقابل بسیار خوبی بین نمایندگان استان و مجموعه استانداری برقرار است.
معاون استاندار مرکزی هم چنین در خصوص تغییر مدیران ارشد استان گفت: ما در انتصاب مدیران به سه نکته دقت ویژه خواهیم کرد که مدیران انتصاب شده توانمند، پاکدست و همفکر و همسو با دولت باشند و اگر افراد مد نظر برای تصدی پست‌های مدیریتی در استان یکی از این خصوصیات را نداشته باشد به کار گرفته نخواهد شد. مدیرانی به کار گفته می شوند که همسو با دولت باشند و مدیران دولت قبل که همسو با دولت تدبیر و امید نباشند قطعا برکنار خواهند شد.
حسن بیگی این خصایص را برای مدیران اجباری و الزامی دانست و افزود: پاکدستی، توانمندی و همسویی با دولت لازم و ملزوم همدیگر هستند و یک مدیر باید هر سه خصیصه را همزمان دارا باشد که بررسی این مسائل یک مقدار کار را مشکل می‌کند.
حسن بیگی همچنین یاد آور شد: تغییرات مقداری کند انجام می‌شود، ولی قطعا مردم باید بدانند که به هیچ وجه از خواست آن‌ها گذشت نخواهیم کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار در خصوص فعالیت احزاب در استان گفت: گروه‌های سیاسی قانونی باید فعالیت خود را انجام دهند و ما از حرکت‌های قانونی آن‌ها حمایت خواهیم کرد و امنیت تجمعات قانونی احزاب را قطعا تأمین خواهیم کرد.
معاون سیاسی استاندار مرکزی در پایان یادآور شد: سعی داریم سیاست‌های دولت از تمام و کمال در استان اجرایی کنیم و هیچ ترس و واهمه‌ای هم نداریم. دلبستگی به میز و پست هم نداریم و بر همین اساس از موضع خود کوتاه نمی‌آییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز