خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال‌احمر استان خبر داد:

امدادرسانی به 150 در راه‌مانده در استان مرکزی / رهاسازی 56 خودرو در 4 جاده پرتردد و برف‌خیز استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۹۲

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی گفت: در پی بارش سنگین برف، این جمعیت در بازه زمانی 24 ساعت گذشته به 150 در راه‌مانده امدادرسانی کرد. از این تعداد، 82 نفر در پایگاه توره در شهرستان شازند، پایگاه شهید نجفی دوراهی آشتیان و امامزاده عبداله و آمنه خاتون اراک اسکان اضطراری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا شهرجردی افزود: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش برف سنگین در 26 استان کشور، از شب گذشته (یکشنبه) کارکنان، امدادگران و نجاتگران این جمعیت در فرایند خدمت‌رسانی به در راه‌ماندگان، مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه از شب گذشته (یکشنبه) تاکنون 56 خودرو در 4 جاده پرتردد و برف‌خیز این استان رهاسازی شدند، ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر این استان در راستای امدادرسانی به در راه‌ماندگان و گرفتارشدگان در برف و کولاک، 6 دستگاه خودروی آمبولانس و 4 خودروی کمک‌دار در 9 عملیات امداد و نجات اعزام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی اظهار داشت: در این بازه زمانی، 60 عدد پتو، 150 قرص نان، 22 بسته خرما، 30 بسته بیسکوییت، 20 کنسرو ماهی، 10 جعبه آب معدنی، یک کیلو چای و یک کیلو قند بین متأثرین از برف و کولاک، توزیع شد.

شهرجردی با اشاره به اینکه 12 هزار داوطلب جوانان و امدادگر در جمعیت هلال احمر استان مرکزی فعالیت دارند، تصریح کرد: تمام عوامل امدادی و عملیاتی این جمعیت با تجهیزات مورد نیاز تخصصی، در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

وی بیان داشت: بیشترین بارش برف استان در شهرستان‌های اراک، ساوه، تفرش، شازند و دلیجان رخ داده است. بر اساس پیش‌بینی هواشناسی استان مرکزی، بارش برف تا چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز