خبرگزاری کار ایران

کاهش 80 درصدی کمک خیران به انجمن بیماران صرع استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۲۳۱

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران صرع استان مرکزی گفت: کمک افراد خیر استان مرکزی به انجمن حمایت از بیماران صرع در 3 ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 80 درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن عزیزمحمدی افزود: خیرانی که به انجمن حمایت از بیماران صرع استان مرکزی کمک می کردند، در 3 ماه اخیر حتی یک ریال نیز واریزی به این انجمن نداشته اند و این موضوع سبب شده است تا ارائه خدمات به این بیماران کاهش یابد.

وی ادامه داد: لازم است افراد خیر و نیکوکاران همچنان انجمن حمایت از بیماران صرع استان مرکزی را با کمک های نقدی و غیرنقدی یاری دهند تا بیماران صرع برای هزینه درمان و معیشت در تنگنا نباشند.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران صرع استان مرکزی اظهار داشت: ماهانه 6 تا 60 میلیون ریال، هزینه دارو بیماران صرعی است. بر این اساس بیماران صرع استان مرکزی برای تأمین دارو با مشکل مواجه هستند و انجمن حمایت از بیماران صرع نیز توان کمک به اعضاء را ندارد.

عزیزمحمدی تصریح کرد: انجمن حمایت از بیماران صرع استان مرکزی با 150 عضو، مکان مناسب برای ارائه خدمات به اعضا ندارد. متأسفانه فرد نیکوکاری که مکانی را در اختیار انجمن قرار داده بود، اکنون خواستار پس گرفتن ملک خود به علت مشکلات مالی است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی از ارائه خدمات و کمک به انجمن حمایت از بیماران صرع خودداری می‌کنند، بیان داشت: مجموعه بهزیستی معتقد است صرع معلولیت نیست، بنابراین مشمول کمک از سوی این نهاد حمایتی نمی‌شود.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران صرع استان مرکزی تأکید کرد: برای رفع مشکلات بیماران صرع استان، نامه‌های متعددی به دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، نمایندگان مجلس و استانداری مرکزی ارسال شده است، اما تاکنون انجمن از کمک این بخش ها بی بهره بوده است.

عزیزمحمدی با بیان اینکه انجمن حمایت از بیماران صرع استان مرکزی از سال 1393 فعالیت خود را در استان شروع کرده و دارای 150 عضو است که اعضای آن 2 تا 60 سال سن دارند، ابراز داشت: افراد خیر و نیکوکار می‌توانند کمکهای خود را به شماره کارت 6037691990084584 و یا شماره حساب 010779126700 واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز