خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک مهر ایران خبر داد:

حمایت ۵۰ هزار میلیارد ریالی بانک مهر ایران از اقشار کمتر برخوردار

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۷۱۱

مدیرعامل بانک مهر ایران گفت: این بانک نزدیک به ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات به ارزش حدوداً ۵۰ هزار میلیارد ریال در حوزه محرومیت‌زدایی و حمایت از دهک‌های پایین درآمدی و اقشار کم برخوردار پرداخت کرده است. عمده این تسهیلات در ۴ سال گذشته و در حوزه اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد پایدار برای تسهیلات‌گیرندگان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا و بنابر اعلام روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران نزدیک به ۳۶۰ هزار فقره تسهیلات به مبلغ ۲۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد پرداخته کرده است. همچنین این بانک در راستای همکاری با سازمان بهزیستی نیز ۹۵۰۰ فقره تسهیلات به ارزش۱۷۰۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است. 

او ادامه داد: در حوزه همکاری‌های گسترده‌ بانک قرض الحسنه مهر ایران با بنیاد برکت نیز تاکنون افزون بر ۹۶ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش بیش از ۱۶هزار میلیارد ریال در همکاری با بنیاد برکت پرداخت شده است. 

مدیرعامل بانک مهر ایران اظهار داشت: بانک مهر ایران همچنین در قالب همکاری با آستان قدس رضوی  ۱۷۰۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۷۰ میلیارد ریال در چارچوب تفاهم‌نامه با این آستان پرداخت کرده که همه این تسهیلات نیز مربوط به حوزه اشتغال‌زایی بوده است. 

اکبری تصریح کرد: از آنجایی که مسکن روستایی یکی از نقاط آسیب‌پذیر روستاها در حوادث طبیعی بوده، بانک مهر ایران تسهیلاتی را نیز برای بهسازی و نوسازی خانه‌های روستایی پرداخت کرده است. بر این اساس، بانک مهر ایران با همکاری بنیاد مسکن انقلاب ۸۲۰۰ فقره به مبلغ ۷۲۰ میلیارد ریال در این حوزه پرداخت کرده است. 

او بیان داشت: زنان سرپرست خانوار نیز از جمله اقشاری هستند که بانک مهر ایران به آنها توجه ویژه داشته است و در همکاری با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، یکهزار میلیارد ریال تسهیلات به ۳۳ هزار زن سرپرست خانوار پرداخت کرده است. 

در چارچوب طرح کالاکارت با درآمد فردایتان، امروز خرید کنید 

مدیرعامل بانک مهر ایران تاکید کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چارچوب طرح کالاکارت، این امکان را به مشتریان می‌دهد که با درآمد فردای خود، امروز خرید کنند. این طرح با افزایش قدرت خرید مشتریان ارائه شده و مشتریان می‌توانند بدون نیاز به سپرده‌گذاری، نسبت به دریافت کالاکارت تا سقف ۲۰ میلیون تومان اقدام کرده و از فروشگاه‌های متعدد در سراسر کشور اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند. دریافت اقساط کالاکارت نیز یک ماه پس از صدور کارت آغاز می‌شود و تعداد اقساط بین ۶ تا ۱۲ ماه خواهد بود. 

اکبری ابراز داشت: مزیت کالاکارت بانک مهر ایران نسبت به طرحهای مشابه سایر بانک‌ها این است که مشمول دریافت سود نمی‌شود و تنها کارمزدی به آن تعلق می‌گیرد که حداکثر ۴ درصد است. نکته دیگر اینکه خرید اقساطی کالا معمولاً با افزایش قیمت کالا همراه می‌شود، اما در چارچوب طرح کالاکارت، پذیرندگان قیمت کالا را افزایش نمی‌دهند. 

او  اضافه کرد: تا پایان آبان ماه، بیش از ۱۰ هزار و ۶۰۰ کالاکارت به مشتریان بانک مهر ایران ارائه شده که مجموع اعتبار آنها تقریباً به ۱۴۹۰ میلیارد ریال می‌رسد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز