خبرگزاری کار ایران

انگورج در گفت‌وگو با ایلنا:

سازمان جنگل‌ها و مراتع با احداثجاده در جنگل ابر مخالف است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۵۹

این پروژه در یک شرایط خاص و با مصوبات دولتی به جریان افتاده و هیچ کارشناسی دقیقی در مورد آن انجام نشده است، بنابراین سازمان جنگل‌ها با احداثاین جاده موافق نیست.

معاون امور جنگل‌های سازمان جنگل‌ها و مراتع مخالفت این سازمان با احداثجاده در جنگل ابر اعلام کرد.

بهزاد انگورج در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد احداثجاده در جنگل ابر گفت: احداثاین جاده در محدوده‌ای پیشنهاد شده که نوار جنگل‌های هیرکانی در این منطقه بسیار نازک است.

وی ادامه داد: در این قسمت دو خط فشار قوی برق، یک خط گاز، یک راه دسترسی و دو مسیر برق جنگل را برش داده است، بنابراین با توجه به عبور این خطوط ۴ گانه این بخش از نوار نازک جنگل هیرکانی توان عبور جاده دیگری را ندارد.

معاون سازمان جنگل‌ها و مراتع افزود: همچنین عرصه این جنگل پر از شیب و لغزش‌های متعدد است که حساسیت‌های بسیاری را برای احداثجاده ایجاد می‌کند.

انگورج با بیان اینکه تاکنون مطالعات دقیقی برای انجام این پروژه نشده است، اظهار کرد: این پروژه در یک شرایط خاص و با مصوبات دولتی به جریان افتاده و هیچ کارشناسی دقیقی در مورد آن انجام نشده است، بنابراین سازمان جنگل‌ها با احداثاین جاده موافق نیست.

وی با اشاره به جلسه‌ای که با حضور نمایندگان مجلس در این خصوص صورت گرفت، افزود: پس از بازدیدهای میدانی از این جاده و مسیرهای دیگر تردد این محدوده قرار شد؛ جلسه‌ای به همت ریاست کمیسیون کشاورزی با حضور نمایندگان دستگاه‌ها برای جمع‌بندی در این خصوص برگزار و سپس نتیجه قطعی اعلام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز