خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرسی سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

هفته‌ای ۲ شکایت از قطع درختان و تغییر کاربری باغ‌های تهران

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۵۰

معمولا تنها در ۵۰ درصد از پرونده‌هایی که به شهرداری تهران می‌فرستیم جواب می‌گیریم و حدود ۵۰ درصد پرونده‌ تخلفات، همواره در وضعیت درحال پیگیری باقی می‌ماند.

مشاور رییس و مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان حفاظت محیط زیست ضمن انتقاد از تعامل ناچیز میان شهرداری تهران با سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هر هفته با ۱ یا ۲ مورد شکایت در زمینه قطع درختان و تغییر کاربری باغات تهران روبرو هستیم.

احمد نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با تعداد شکایات اعلام شده به دفتر پاسخگویی به شکایات سازمان حفاظت محیط زیست در مورد قطع درختان و تغییر کاربری باغات تهران گفت: ما تقریبا هر هفته با ۱ یا ۲ مورد شکایت در زمینه قطع اشجار و تغییر کاربری باغات تهران به پهنه مسکونی روبرو هستیم و همه پرونده‌ها را نیز برای شهرداری تهران می‌فرستیم.

وی در پاسخ به این سوال که تعامل شهرداری تهران با سازمان حفاظت محیط‌ زیست برای حل این پرونده‌ها چگونه است، اظهار کرد: تعامل میان شهرداری و محیط زیست در این زمینه خیلی قوی نیست، من در همین مصاحبه از سازمان بازرسی شهرداری درخواست می‌کنم که برای حل این مشکلات در کنار هم قرار بگیریم، ما با تمامی دفا‌تر بازرسی وزارتخانه‌ها مذاکره داشتیم، اما در زمینه تعامل با شهرداری با مشکل رو به رو هستیم.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات افزود: معمولا تنها در۵۰ درصد از پرونده‌هایی که به شهرداری تهران می‌فرستیم جواب می‌گیریم، در واقع حدود ۵۰ درصد پرونده‌های تخلفات، همواره در وضعیت در حال پیگیری باقی می‌ماند، اما امیدواریم که بتوانیم با شهرداری برای حل این مشکلات جلسه‌ای داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز